تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱
کد خبر: ۱۰۷۷۷۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بندر شادگان نیازمند تامین زیرساخت‌های لازم است
در حال حاضر بندر شادگان در وضعیت مطلوبی قرار دارد و روند صادرات از این بندر به خوبی در حال انجام است
فرماندار شادگان با تاکید بر لزوم تامین امکانات و زیرساخت‌های لازم در بندر شادگان گفت: برای رفع مشکلات این بندر نیاز به همکاری‌های بخش‌های مختلف و ادارات داریم.

بهروز فرج اللهی اظهار کرد: در حال حاضر بندر شادگان در وضعیت مطلوبی قرار دارد و روند صادرات از این بندر به خوبی در حال انجام است.

وی با اشاره به صادرات 26 میلیون دلاری در 6 ماهه نخست امسال از این بندر افزود: بیش از 170 هزار راس دام سبک و سنگین، کاه، یونجه و مواد معدنی از این بندر به کشور کویت صادر شده است.

فرج الهی تصریح کرد: با توجه به تعداد بالای شناورها در اسکله بندر شادگان نیازمند توسعه اسکله‌های آن هستیم؛ همچنین برای تفکیک روند صادرات و واردات در این بندر نیاز به توسعه اسکله بندر است و در این زمینه سازمان بنادر باید برنامه‌هایی را در نظر بگیرد.

وی عنوان کرد: بندر شادگان برای تامین برق خود از ژنراتور استفاده می‌کند که برای حل این مساله نیازمند احداث شبکه برق اختصاصی برای بندر هستیم و اداره برق باید روند این مساله را تسریع بخشد تا هزینه‌های بالای برق بندر نیز کاهش پیدا کند.

فرماندار شادگان اظهار کرد: این بندر نیازمند شبکه آب است تا تردد تانکرهای آبی که برای تامین آب این بندر فعالیت می‌کنند، کاسته شود.

فرج اللهی خاطرنشان کرد: این بندر برای صادرات دام به یک پست قرنطینه دام نیاز دارد که باید با همکاری جهاد کشاورزی و دامپزشکی برای رفع این مشکل تلاش شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار