تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴
کد خبر: ۱۰۷۸۱۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بارش 17میلیمتری باران در هندیجان
با آغاز بارش باران از ساعت پنج صبح روز سه شنبه در شهرستان هندیجان،در مدت چهار ساعت 17 میلیمتر بارندگی در این شهرستان ثبت شد
فرماندار هندیجان گفت: با آغاز بارش باران از ساعت پنج صبح روز سه شنبه در شهرستان هندیجان،در مدت چهار ساعت 17 میلیمتر بارندگی در این شهرستان ثبت شد.

احمد جعفری نسب سه شنبه بیان کرد:پس از این میزان بارش ماموران شهرداری به موقع وارد عمل شدند و از آبگرفتگی در سطح این شهر جلوگیری کردند.

وی افزود: میزان آبگرفتگی این بارش نسبت به بارندگی چند روز گذشته به دلیل به موقع وارد عمل شدن ماموران شهرداری بسیار کم تر است.

جعفری نسب بیان کرد: بارش خوب باران در این چند روز در هندیجان با توجه به خشک و شور شدن رودخانه زهره در دو سال گذشته جان دوباره ای را به بخش کشاورزی این شهرستان بخشیده است.

وی با اشاره به اینکه 24 هزار هکتار اراضی کشاورزی در هندیجان وجود دارد گفت: از ابتدای کشت پاییزه تاکنون بالغ بر هفت هزار هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان به زیر کشت رفته است.

حاکیست تا لحظه مخابره خبر بارش باران در هندیجان همچنان ادامه دارد.

در چند روز گذشته نیز در شهرستان هندیجان بارش 30 میلیمتری باران گزارش شد که باعث آبگرفتگی بسیاری از مناطق هندیجان و ایجاد مشکلاتی برای شهروندان شد.

شهرستان هندیجان با 45 هزار نفر جمعیت در جنوب خوزستان قرار دارد و به دلیل همسطح بودن با دریا، دفع آب های سطحی هنگام بارش باران با مشکل روبه رو است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار