تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵
کد خبر: ۱۰۷۸۱۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرمشهر اعلام کرد؛
استقرار 41 هیئت خرمشهری در مرز بین‌المللی شلمچه
41 هیئت خرمشهری برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی در مرز بین‌المللی شلمچه مستقر شدند
رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرمشهر گفت: 41 هیئت خرمشهری برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی در مرز بین‌المللی شلمچه مستقر شدند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عادل ریوران اظهار داشت: از مهمترین اقدامات کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین خرمشهر می‌توان به ساماندهی تکایا، موکب و هیئت‌های مذهبی اشاره کرد.

وی افزود: برنامه‌ریزی‌ها بر اساس استقرار  41 موکب در خرمشهر و در مرز شلمچه بود که به دلیل محدودیت فضا و مکان تاکنون 30 موکب در خرمشهر و 11 موکب در آبادان جهت خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی مستقر شدند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرمشهر با اشاره به برگزاری همایش تکایای خدمت‌رسان در 16آبان ماه بیان کرد: این همایش با حضور مسئولان ستاد اربعین حسینی در جهت مشخص شدن  بایدها، نبایدها و نیز شرح وظایف هیئت‌ها برگزار شد که برخی آموزش‌های لازم در این همایش ارائه شد.

وی گفت: مسئولان کمیته‌های بهداشت و درمان و نیز امنیتی و انتظامی ستاد اربعین حسینی در این همایش به ارائه آموزش و تذکرات لازم در زمینه مباحث بهداشتی و امنیتی در راستای چگونگی برگزاری مراسم اربعین امسال پرداختند.

حجت‌الاسلام ریوران با بیان اینکه در روز پنجشنبه آئیین برافراشته شدن دومین پرچم بزرگ جهان اسلام برگزار می‌شود، عنوان کرد: برافراشته شدن این پرچم 160 متری به‌ عنوان آغاز عملیات خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی است که این مراسم با حضور مسئولان استانی از خرمشهر تا نقطه صفر مرزی برگزار می‌شود.

رئیس کمیته فرهنگی و آموزش ستاد اربعین حسینی خرمشهر اظهار داشت: فضاسازی معنوی با برافراشته شدن پرچم‌ها در مسیر پل نو تا نقطه صفر مرزی همچنین تهیه و توزیع بروشورهای آموزشی، مذهبی، ادعیه و زیارت از دیگر اقدامات این کمیته است.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار