تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹
کد خبر: ۱۰۷۸۷۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان خبر داد:
استقرار 2 فروند بالگرد در مرزهای شلمچه و چذابه
طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در اربعین امسال دو فروند بالگرد و 11 پایگاه امداد و نجات این جمعیت در مرزها و در مسیر منتهی به شلمچه و چذابه مستقر می‌شوند
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در اربعین امسال دو فروند بالگرد و 11 پایگاه امداد و نجات این جمعیت در مرزها و در مسیر منتهی به شلمچه و چذابه مستقر می‌شوند.

علی خدادادی در حاشیه دومین روز از برگزاری کارگاه آموزشی بهداشتی و ساماندهی تجمعات انبوه و جمعیت متحرک در محل اردوگاه میثاق، صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده این دو بالگرد برای مدت 20 روز در شلمچه و چذابه به‌منظور ارائه خدمات در مواقع اضطراری و بحرانی مستقر می‌شوند.

وی اضافه کرد: همچنین 11 پایگاه امداد و نجات این جمعیت در مسیرهای منتهی به مرزهای بین المللی شلمچه در خرمشهر و چذابه در سوسنگرد راه‌اندازی می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با بیان اینکه با توجه به تجارب جمعیت هلال احمر، هر ساله برنامه ریزی مناسبی در حوزه امداد و نجات و ارائه خدمات پزشکی انجام می‌شود، تصریح کرد: امسال نیز شش پایگاه امداد و نجات در مسیر سوسنگرد تا چذابه و پنج پایگاه از خرمشهر تا شلمچه راه اندازی و به زائران اربعین حسینی خدمات می‌دهند.

خدادادی همچنین با اشاره به استقرار دو پایگاه امداد و نجات ثابت در مرز شلمچه و چذابه گفت: در طول مسیر منتهی به این دو مرز، چادرهای ویژه‌ای برای اسکان موقت زائران در نظر گرفته شده است.
:
:
:
آخرین اخبار