تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵
کد خبر: ۱۰۷۹۴۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
وضعیت فاضلاب مسجدسلیمان مناسب نیست
وضعیت آب و فاضلاب مسجدسلیمان به مراتب از جایگاهی که باید داشته باشد نسبت به شهرهای کوچکتر عقب تر است خصوصاً وضعیت فاضلاب که به هیچ وجه وضعیت مناسبی نیست
جلسه شورای اداری مسجدسلیمان با مدیر کل آبفا خوزستان، مشاور استاندار و مدیرکل حراست استانداری خوزستان به همراه مسئولین در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

علیرضا گوروئی، فرماندار مسجدسلیمان ضمن تسلیت ایام محرم در این نشست اظهار کرد: وضعیت آب و فاضلاب مسجدسلیمان به مراتب از جایگاهی که باید داشته باشد نسبت به شهرهای کوچکتر عقب تر است خصوصاً وضعیت فاضلاب که به هیچ وجه وضعیت مناسبی نیست؛ البته از زحمات آبفا نیز تقدیر می‌کنیم اما با دست خالی نمی‌شود کار کرد.

امیدواریم طرح فاضلاب مسجدسلیمان ردیف‌دار شود

علیمرادی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان نیز در این باره بیان کرد: آب و فاضلاب خوزستان حجم سنگینی از خدمات را مدیریت کرده است و این باعث شد تا حجم سنگین منابع مالی به دوش شرکت سنگینی کند و بالغ بر ۸۰۰ میلیارد تومان بدهی را در حوزه آب و فاضلاب شهری مدیریت کند و از این میزان چیزی بیش از ۲۱۵ میلیارد تومان بدهی جاری ماست.

وی با بیان اینکه متاسفانه شرایط اقتصادی که دولت در آن قرار گرفته عرصه را برای آب و فاضلاب تنگ کرده است، افزود: میزان مشکلات بیشتر از امکانات موجود می‌باشد و این طلب می‌کند در کنار منابع دولتی از منابع غیر دولتی نیز استفاده شود.

علیمرادی با قدردانی از شورای شهر مسجدسلیمان گفت: شورای شهر مسجدسلیمان اولین شورای شهری بود که تبصره ۳ را در استان خوزستان مصوب کرد و این یک اقدام هوشمندانه‌ای بود که از یک نگاه بازدارنده به یک نگاه تسریع کننده تبدیل شد.

مدیرکل آبفای خوزستان اظهار کرد: هر آنچه در توان داشتیم برای حل مشکلات مسجدسلیمان به‌کار بستیم؛ در مسجدسلیمان برای سال جاری حدود ۳۹۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده بود که آن را به یک میلیارد و دویست میلیون تومان رساندیم.

وی افزود: در یک قلم کمک به مسجدسلیمان ۹۰۰ میلیون تومان از بدهی گذشته به پیمانکاران را پرداخت کردیم و من قبول دارم که انتظارات مردم مسجدسلیمان انتظارات بجایی است اما تکرار می‌کنم خادمان شما در آب و فاضلاب هر آنچه در توان دارند برای حل مشکلات مردم به‌کار بستند؛ امیدواریم بتوانیم مصوبه ماده ۲۱۵ را بگیریم و طرح فاضلاب مسجدسلیمان ردیف‌دار شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار