تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶
کد خبر: ۱۰۸۰۲۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال
جدال سر و ته جدول در اهواز/ دوئل پایتخت فوتبال و پایتخت‌نشینان
در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال کشور، استقلال اهواز کار سختی را در ورزشگاه آزادی دارد، یاران ویسی به دنبال صدرنشینی هستند و فولاد از صدرنشین جدول پذیرایی خواهد کرد

هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال کشور از فردا در شهرهای مختلف پیگیری می‌شود که نمایندگان خوزستان نیز با شرایطی خاص پای به این عرصه می‌گذارند. 

در همین چارچوب ابتدا استقلال خوزستان که به‌تازگی از اردوی دبی بازگشته است، باید در اهواز به مصاف گسترش فولاد تبریز برود. 

در صورتی که همشهری استقلال در اهواز بتواند صدرنشین رقابت‌ها را متوقف کند، استقلال خوزستان با پشت سر گذاشتن گسترش فولاد تبریز می‌تواند سرانجام صدر جدول را تصاحب کند. 

*ویسی به دنبال صدرنشینی

یاران ویسی حال با پشت سر گذاشتن یک اردوی خارج از کشور و آماده نگه داشتن شرایط تیمی خود، قصد دارند فصل را بهتر از گذشته ادامه دهند و بدون حاشیه به دنبال امتیاز باشند. 

شاگردان ویسی تاکنون از 11 مسابقه خود صاحب پنج برد و پنج تساوی شده‌اند و با یک باخت آمار خیره‌کننده‌ای را از خود به نمایش گذاشته‌اند. 

استقلال خوزستان امیدوار است تا بتواند در فصلی که دو نماینده دیگر استان خوزستان در قعر جدول دست‌وپا می‌زنند، جور آن دو را بکشد و برای استان خوزستان آبروداری کند. 

دیدار دو تیم استقلال خوزستان و گسترش فولاد تبریز از ساعت 16 و 45 دقیقه عصر پنجشنبه در ورزشگاه 50 هزارنفری غدیر اهواز آغاز خواهد شد. 

*استقلال اهواز و حاشیه هایش در مصاف با پرسپولیس

در همین روز در تهران و در ورزشگاه آزادی، استقلال کهنه‌کار شهر اهواز پس از پشت سر گذاشتن حواشی بسیاری در تعطیلات لیگ برتر، حال یک مصاف سخت را در ورزشگاه آزادی در پیش دارد. 

این تیم که در مدت گذشته شاهد تغییرات گسترده‌ای در کارد فنی و مدیریتی باشگاه بود، حال با تحمل حواشی فراوان باید در آوردگاه سخت آزادی حاضر شود. 

قعرنشین جدول رده‌بندی مسابقات امیدوار است با روی کار آمدن کارون یعقوبی‌نژاد بر سمت مدیرعاملی و شناخت بهتر علی حنطه از تیم استقلال اهواز، بتواند در ورزشگاه آزادی دست به کار بزرگی بزند و ضمن متحیر کردن همگان، میزبان بزرگ نام خود را متوقف کند. 

با جدایی عادل کلاه‌کج از استقلال اهواز نیز، این تیم رهبری خود را در میدان دچار چالش می‌بیند و فقدان یک هافبک با تجربه در این تیم می‌تواند برای آبی پوشان شهر اهواز بسیار گران تمام شود. 

استقلال اهواز تاکنون با انجام 10 مسابقه موفق به کسب تنها یک برد شده است و با سه تساوی و شش باخت، شش امتیازی ست و در قعر جدول رده‌بندی مسابقات جای خوش کرده است. 

مشخصاً این تیم با این اوضاع به این زودی نمی‌تواند از قعر جدول جدا شود و جدا بر سر جدا شدن تیم‌ها از انتهای جدول همچنان ادامه دارد. 

شاگردان علی حنطه اگر می‌خواهند در فکر تغییر اوضاع باشند بدون ترس از نام پرسپولیس و جو ورزشگاه، از همین بازی باید کار را آغاز کنند و به ناکامی‌های خود پایان دهند. 

دیدار دو تیم پرسپولیس تهران و استقلال اهواز از ساعت 16 و 20 دقیقه در ورزشگاه آزادی تهران آغاز خواهد شد. 

*جدال سر و ته جدول در اهواز

اما در آخرین دیدار این هفته، دو رقیب دیرینه در مقابل هم قرار خواهند گرفت، اما این دیدار مشخصاً حساسیت فصول گذشته را ندارد. 

در جایی که فولاد خوزستان در خانه میزبان استقلال تهران است، هر دو تیم به برد در این دیدار احتیاج مبرم دارند، شاگردان مظلومی برای در چنگ ماندن صدرنشینی و شاگردان اسکوچیچ برای رهایی از اوضاع فعلی تمام تلاش خود را برای کسب پیروزی در این دیدار به کار خواهند بست. 

فولادی‌ها که امیدهای فراوانی داشتند تا با رفتن اسکوچیچ به سپاهان جان تازه‌ای گرفته و شوک مثبتی به تیم وارد کنند، حال با کمتر شدن احتمال رفتن وی از اهواز، باید همچنان این مرد کروات را در اهواز تحمل کنند و از هدایت وی برخوردار باشند. 

قرمزپوشان اهوازی در تعطیلات لیگ حواشی بسیاری را پشت سر گذاشته‌اند و تمام امید آن‌ها به این بازی بسته شده تا با غلبه بر صدرنشین لیگ بتوانند کمی اوضاع را آرام کنند. 

دیدار دو تیم فولاد خوزستان و استقلال تهران، از ساعت 16 و 20 روز جمعه در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار خواهد شد. 

در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال کشور، استقلال خوزستان در خانه میزبان گسترش فولاد است، استقلال اهواز در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف پرسپولیس می‌رود و فولاد خوزستان در خانه از استقلال تهران پذیرایی می‌کند.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار