تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۱۰۸۰۳۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل بنیاد حفظ آثاردفاع مقدس خوزستان:
زائران اربعین از مناطق دوران دفاع مقدس دیدن می‌کنند
زائران اربعین حسینی که برای شرکت در همایش بزرگ اربعین از مرزهای شلمچه و چذابه عازم کربلا می شوند، از یادمان های دفاع مقدس شلمچه و چذابه نیز دیدن می کنند
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان گفت: زائران اربعین حسینی که برای شرکت در همایش بزرگ اربعین از مرزهای شلمچه و چذابه عازم کربلا می شوند، از یادمان های دفاع مقدس شلمچه و چذابه نیز دیدن می کنند.

سردار محمد علیپور چهارشنبه اظهار کرد: این آمادگی وجود دارد که در مناطق دوران دفاع مقدس شلمچه و چذابه نیز از زائران اربعین حسینی استقبال شود و زیرساخت های لازم برای استقبال و خدمات دهی به این زائران نیز در این یادمان ها وجود دارد.

وی افزود: معمولا افرادی که در مسیر یادمان ها قرار می گیرند حتما بازدیدی از این یادمان ها خواهند داشت به ویژه در یادمان چذابه که خدمات دهی در این یادمان نیز وسیعتر است.

علیپور ادامه داد: همچنین کاروان های راهیان نور از شهریور گذشته در یادمان ها و مناطق دوران دفاع مقدس خوزستان تردد می کنند که روزانه در خرمشهر، آبادان، اروندکنار، شلمچه و چذابه پذیرای تعداد زیادی از این کاروان ها هستیم.

پایانه مرزی چذابه در شهرستان دشت آزادگان در غرب خوزستان و در 110 کیلومتری اهواز واقع است.

پایانه مرزی شلمچه در جنوب خوزستان و هم مرز با عراق، از خرمشهر 17 کیلومتر و از بصره 20 کیلومتر فاصله دارد و یکی از مهمترین مرزها برای تردد زائران اربعین حسینی است.

پارسال بیش از یک میلیون نفر برای شرکت در آیین اربعین حسینی از دو مرز زمینی شلمچه و چذابه به کربلا مشرف شدند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار