تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۳
کد خبر: ۱۰۸۰۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بازدید از مناطق خسارت دیده مشراگه در پی بارندگی
مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان از مناطق آسیب دیده بخش مشراگه بازدید کرد
خوزنیوز: به منظور بررسی وضعیت مناطق آسیب دیده پس از وقوع طوفان و بارندگی های اخیر ، هاشم بالدی مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان به همراه ابوالحسن طیبی بخشدار مشراگه از این بخش بازدید کردند.

به گزارش خوزنیوز؛ مدیر کل مدیریت بحران استانداری خوزستان با حضور در روستاهای عبدالله عموری ، عودتقی ، مزنده و عین یباره که در پی بارندگی ها و وزش طوفان شدید اخیر دچار خسارت فراوانی شدند ضمن بررسی مسائل و مشکلات بوجود آمده، از نزدیک  از خسارات وارده به شبکه برق رسانی و همچنین روند عملیات برقراری شبکه مطلع گردید.

در این بازدید به دلیل اینکه بیشترین خسارت به شبکه برق وارد آمده بود قربان زاده معاونت بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق استان ،موالی زاده مسؤل کمیته بحران شرکت توزیع نیروی برق استان و  احمدپور مدیریت توزیع برق شهرستان رامشیر نیزحضور داشتند.

به گزارش خوزنیوز؛ در اثر بارندگی های شدید و تندباد اخیر در بخش مشراگه ، تعدادی از واحدهای مسکونی شهری و روستایی ، تأسیسات کشاورزی و دامپروری و همچنین شبکه برق رسانی این بخش دچار خسارات شدیدی شدند که در اثر شدت خسارات وارده به شبکه برق رسانی ، مناطق زیادی از روستاهای بخش موسوم به شاوه ها دچار قطعی برق شده اند که با تلاش ها و پیگیری های شبانه روزی بعمل آمده ، این مشکل در سریعترین زمان ممکن مرتفع گردید.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عامر عمری
|
United States of America
|
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۹
0
0
هیچ خسارتی بمون ندادن وازگفته بازدید کنندگان گفتند دراسرع وقت هزینه به خسارت کنندگان تعلق خواهد شد وسلام تاالا یک تومان ندیدیم ۲۹_۷_۹۵
:
:
:
آخرین اخبار