تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۹
کد خبر: ۱۰۸۲۱۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سردار شاهوارپور:
پیام رزمایش «مدافعان حرم» اطاعت از ولایت است
فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: پیام رزمایش «مدافعان حرم» اطاعت از مقام معظم رهبری و ولایت است
فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: پیام رزمایش «مدافعان حرم» اطاعت از مقام معظم رهبری و ولایت است.

سردار حسن شاهوارپور در حاشیه رزمایش «الی بیت‌المقدس» که با حضور گردان‌های الی بیت‌المقدس، کوثر و امام حسین(ع)، گردان‌هایی از شهرستان‌های امیدیه، آغاجاری و بهبهان برگزار شد اظهار کرد: اگر هوشیار نباشیم و آمادگی نداشته باشیم دشمن از هر فرصتی که به دست می‌آورد بیشترین استفاده را خواهد کرد.

وی افزود: امروز در این رزمایش اقتدار و مقوله امنیت و دفاعی انجام داده شد و این نشان دهنده آمادگی بسیجیان در مقابل هر گونه تهاجم و تجاوز دشمن است.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان ضمن اشاره به بالا رفتن آمادگی همه نیروها در صحنه رزمایش بیان کرد: با این رزمایش‌ها تجربه فرماندهان جوان بسیجی به نمایش داده و با تجهیزات و امکانات دفاعی آشنا می‌شوند و خود را در میدان واقعی جنگ علیه دشمن خواهند دید.

شاهوارپور، ایجاد روحیه شور و نشاط در بین نیروهای رزمنده و بسیجی را یکی دیگر از اهداف رزمایش اعلام کرد و گفت: امروز نیروهای جوان بسیجی هر تهدیدی را پاسخ خواهند داد.

وی با بیان اینکه دشمن می‌گوید گزینه نظامی روی میز دارد، خاطرنشان کرد: بسیجیان این آمادگی را دارند که در تمام صحنه‌ها حضوری فعال داشته و دشمن را شکست دهند و ناامید کند.







فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان همچنین به حضور نیروهای دیگر بسیج در این رزمایش اشاره کرد و افزود: دشمن امروز در منطقه به سختی با مشکل مواجه شده و بیرون آمدنش از منجلابی که برای خود ساخته بسیار سخت است.

وی با بیان اینکه پیام این رزمایش اطاعت از رهبری و ولایت است، اضافه کرد: این امید را به مقام معظم رهبری و مردم عزیز ایران اسلامی می‌دهیم که با تمام توان آینده روشنی در پیش داریم.

شاهوارپور در پایان عنوان کرد: در این رزمایش پاسخ قاطع و محکمی به تهدیدات دشمن داده و همیشه اعلام کرده‌ایم که برای رودررویی با دشمن آمادگی کامل داریم.

رزمایش مدافعان حرم هفته گذشته طی دو روز پنجشنبه و جمعه در اهواز و این هفته طی دو روز با محوریت بهبهان انجام و به کار خود پایان داد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار