تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۹
کد خبر: ۱۰۸۲۲۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
همکاری‌های جدید میان پست و ثبت اسناد خوزستان
ارائه خدمات تلفیقی و سه بعدی پست به صورت الکترونیکی،مالی و فیزیکی در کنار شبکه گسترده توزیع ، تعدد نقاط دسترسی مردم به پست و اعتماد مردم به این شبکه ،موجب تمایل ادارات و سازمانها به واگذاری خدمات خود به پست شده است
خوزنیوز: نشست مشترک پست و ثبت اسناد خوزستان با موضوع خدمات نیابتی جدید برگزار شد.

به گزارش خوزنیوز؛ در این نشست که با حضور حموله مدیرکل پست استان خوزستان و رامشی مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان و معاونین آنان تشکیل شد، خدمات نیابتی جدید جهت واگذاری به پست خوزستان مورد بررسی قرار گرفت.

این اقدام در راستای افزایش همکاری های دوجانبه و ارائه خدمات نیابتی اداره کل ثبت اسناد خوزستان از طریق پست به مردم ، براساس رضایت دو طرف از همکاری های پیشین و جلب اعتماد ثبت اسناد توسط پست در ارائه خدمات و رضایت دریافت کنندگان خدمات صورت گرفت.

در این نشست که در اداره کل پست استان خوزستان برگزار شد، ارائه خدمات ثبت تاسیس شرکت ها در روزنامه های کثیرالانتشار ، ثبت آگهی قانون تعیین و تکلیف اراضی و ساختمان های فاقد سند رسمی و آگهی های ثبتی نوبتی به عنوان موضوع همکاریهای جدید از سوی ثبت اسناد و املاک خوزستان به اداره کل پست این استان مورد بررسی قرار گرفت.

ارائه خدمات تلفیقی و سه بعدی پست به صورت الکترونیکی،مالی و فیزیکی در کنار شبکه گسترده توزیع ، تعدد نقاط دسترسی مردم به پست و اعتماد مردم به این شبکه ،موجب تمایل ادارات و سازمانها به واگذاری خدمات خود به پست و ارائه مناسب خدمات به مردم توسط پست شده است.

شایان ذکر است این اداره کل پیش ازین نیابت ارائه خدمات ثبت تاسیس و تغییرات شرکتها، خلاصه معامله، سند تک برگ، اخطاریه ها و اجرائیات ثبت اسناد و املاک استان را نیز بر عهده گرفته است و این خدمات را در سطح استان ارائه می کند.
برچسب ها: پست خوزستان
:
:
:
آخرین اخبار