تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۳
کد خبر: ۱۰۸۲۳۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار ویژه آبادان:
نبود سینما در آبادان ضعف بزرگی است
آبادان در تاریخ خود نماد فرهنگ بوده است. از این رو نبود سینما ضعف بزرگی برای این شهرستان محسوب می‌شود
فرماندار ویژه آبادان گفت: آبادان در تاریخ خود نماد فرهنگ بوده است. از این رو نبود سینما ضعف بزرگی برای این شهرستان محسوب می‌شود.

عزیزالله شهبازی از کمبود فضاهای فرهنگی و تفریحی بالاخص سینما و تئاتر در آبادان انتقاد و تصریح کرد: وظیفه مسؤولان و هنرمندان است که دست به کار شوند و این حفره بزرگ فرهنگی و اجتماعی را پر کنند چون جوانان به فرهنگ و هنر احتیاج دارند.

وی تاکید کرد: برای شهری که چندین سینما داشته و کارگردانان، نویسندگان و هنرپیشگان بسیاری را در دل خود پرورش داده و نگاه ویژه‌ای به مقوله فرهنگ و هنر داشته و دارای فضای مطلوب سینمایی است نمی‌توان به سادگی از کنار کمبودهایش عبور کرد.

شهبازی با اشاره به موقعیت جغرافیایی و عقبه هنری آبادان ادامه داد: از منطقه آزاد اروند انتظار بیشتری برای احیای سینماهای از رونق افتاده شهرستان با تجهیز کردن این مکان‌ها و احداث و ساخت پروژه‌های فرهنگی تفریحی بیشتری در آبادان داریم.

فرماندار ویژه آبادان بیان کرد: در تمامی مراحل از ابتدای برنامه‌ریزی و احداث و مکان‌یابی در کنار منطقه آزاد اروند خواهیم بود زیرا مردم و شادی جمعی و سلامت و نشاط اجتماعی صحیح از اولویت‌های دولت جمهوری اسلامی است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار