تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۴
کد خبر: ۱۰۸۲۹۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهردار چذابه برای ایام اربعین حسینی معرفی شد
طی حکمی از سوی استاندار خوزستان، دکتر صفری بعنوان شهردار معنوی چذابه منصوب شد.
شهردار چذابه برای ایام اربعین حسینی معرفی شد طی حکمی از سوی استاندار خوزستان، دکتر صفری بعنوان شهردار معنوی چذابه منصوب شد.

به منظور هماهنگی کلیه دستگاههای اجرایی استان و فعالیتهای مردمی در مسیر اربعین حسینی و پایانه چذابه  محمد صفری معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز بعنوان شهردار چذابه  منصوب گردید.

دکتر محمد صفری در این زمینه اظهار کرد: عمده‌ترین برنامه‌ریزی مجموعه مدیریتی استان خوزستان به‌منظور برگزاری هر چه باشکوه‌ تر مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی، در قالب ارائه خدمات رفاهی منسجم و هماهنگ تدوین شده است.

وی افزود: همه دستگاه‌های اجرایی همچون شهرداری و فرمانداری‌های سراسر استان نیز با یكدیگر هماهنگ شده‌اند تا بتوانند خدمات مناسبی را به زائرین حسینی ارائه دهند.

صفری تصریح كرد: همه فعالیت‌های صورت گرفته در این زمینه جزو برنامه‌های زیرساختی به‌منظور برگزاری بهتر این ایام محسوب می‌شود و گام‌های اساسی در این خصوص از سوی مردم خوزستان با برپایی موکب‌های عزاداری در بین مسیرهای منتهی به مرزهای استان انجام می‌گیرد.

شهردار چذابه در گفت و گو با مهر اظهار كرد: در این زمان، ایستگاه‌های بین‌راهی از منطقه عین دو اهواز تا مرز چذابه فعال شده است. همچنین اکیپ‌های رفت‌وروب و اطفای حریق نیز در محل مستقر می‌شوند.

صفری گفت: امیدوار هستیم زائرین با در اختیار داشتن گذرنامه‌های خود به مرزها مراجعه كنند تا مشكلی در این زمینه پیش نیاید.

وی عنوان كرد: شهرداری اهواز، بستان و تهران فعالیت‌های عمرانی خود را به‌منظور ارائه خدمات مناسب و كامل به زائرین حسینی آغاز کرده‌اند.
برچسب ها: شهردار چذابه ، چذابه
:
:
:
آخرین اخبار