تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱
کد خبر: ۱۰۸۴۰۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در مانور هفته ایمنی حمل و نقل تاکید شد؛
لزوم ارتقا و اصلاح فرهنگ ترافیکی در جاده‌های خوزستان
باید در جهت فرهنگ سازی و اصلاح فرهنگ ترافیکی مردم در راه‌های استان گام برداشت و تمام دستگاه‌های خدمات رسان در این حوزه را با یکدیگر هماهنگ کنیم
مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: باید در جهت فرهنگ سازی و اصلاح فرهنگ ترافیکی مردم در راه‌های استان گام برداشت و تمام دستگاه‌های خدمات رسان در این حوزه را با یکدیگر هماهنگ کنیم.

محسن یوسفی در حاشیه آغاز مانور هفته ایمنی حمل و نقل ـ یادمان قربانیان سوانح رانندگی اظهار کرد: برگزاری مانور ایمنی در استان به منظور فرهنگ سازی، اصلاح رفتارهای ترافیکی و اعلام آمادگی بیشتر دستگاه‌های خدمات رسان با هدف خدمت به مردم و کاهش سوانح رانندگی در جاده‌های استان برگزار شده است.

وی افزود: در طول این هفته هر یک از دستگاه‌های خدمات رسان استان در بخش جاده‌ها برنامه‌هایی تدارک دیده‌اند و تا در جهت حفاظت از کاربران جاده‌ای بر آیند و به کاهش تصادفات کمک کنند.

یوسفی تصریح کرد: برنامه آموزشی در سطح مدارس توسط کلیه دستگاه‌ها، آموزش کمک‌های اولیه، برنامه آموزشی موتورسواران و توزیع کلاه ایمنی میان آن‌ها در جهت فرهنگ سازی استفاده از آن، از برنامه‌های تدارک دیده شده برای هفته ایمنی حمل و نقل است.

وی با اشاره به اهداف این برنامه‌ها عنوان کرد: حساس کردن کاربران و متولیان جاده به اهمیت موضوع کاهش تصادفات و افزایش ایمنی در جاده‌ها از مهمترین اهداف برنامه‌های تدارک دیده شده در این هفته است.

یوسفی ادامه داد: مردم و متولیان امر در حوزه راه‌های استان در طول سال باید در حوزه کاری خود برای ارتقا و اصلاح رفتارهای ترافیکی گام بردارند تا شاهد کاهش تصادفات در سطح راه‌های استان باشیم.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: هماهنگی و تعامل میان دستگاه‌های خدمات رسان جاده‌ای در استان در چند ماهه ابتدایی سال موجب کاهش تلفات شده است و امیدواریم آمار این تلفات تا پایان سال همچنان پایین بماند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار