تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶
کد خبر: ۱۰۸۴۱۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرمانده انتظامی خوزستان خبر داد:
تامین امنیت کامل مرزهای چذابه و شلمچه برای تردد زوار
در ارتباط با صدور ویزای اضطراری، هماهنگی‌هایی با کشور عراق در مورد صدور ویزای اضطراری انجام شد و امیدواریم این امر نیز عملی شود
فرمانده انتظامی خوزستان از تامین امنیت کامل مرزهای چذابه و شلمچه برای تردد زوار اربعین خبر داد.

سردار محمدرضا اسحاقی در حاشیه بازدید از مرز چذابه اظهار کرد: در ارتباط با صدور ویزای اضطراری، هماهنگی‌هایی با کشور عراق در مورد صدور ویزای اضطراری انجام شد و امیدواریم این امر نیز عملی شود.

وی اضافه کرد: به هیچ‌ وجه امکان عبور از مرز بدون روادید و ویزا وجود ندارد و طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته همه زائران باید ویزا تهیه کنند.

فرمانده انتظامی خوزستان با بیان اینکه مسئولان مربوطه برای افزایش حال رفاه زائران اقدامات خوبی انجام داده‌اند، گفت: زائران حتما باید گذرنامه معتبری برای عبور از مرز داشته باشند، چراکه بدون گذرنامه ترددی به آن سوی مرز نخواهند داشت.

اسحاقی ادامه داد: نیروی انتظامی امکانات خوبی را در مرز مستقر کرده و امیدواریم با اعزام نیروهای کمکی بتوانیم بهترین خدمات را به زائران حسینی ارائه کنیم.

وی خاطرنشان کرد: برای پذیرایی از زائران اباعبدالله الحسین(ع) در اربعین آماده‌تر از سال گذشته است.

فرمانده انتظامی خوزستان با بیان اینکه در زمینه امنیت راه‌ها و تامین انضباط ترافیکی اقدامات مناسبی صورت گرفته و قطعا از سال گذشته بهتر خواهد بود افزود: با استفاده از تجربیات اربعین سال گذشته، نواقص و معایب موجود رفع شد و حدود 40 درصد به ظرفیت گیت ورود و خروج مرزهای چزابه و شملچه افزوده شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار