تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۰
کد خبر: ۱۰۸۴۷۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مجلس یادبود شهید محمد ظهیری در اهواز برگزار شد
آیین بزرگداشت شهید محمد ظهیری، از شهدای مدافع حرم استان خوزستان با حضور اقشار مختلف مردم در حرم علی بن مهزیار اهوازی در کلانشهر اهواز برگزار شد
آیین بزرگداشت شهید محمد ظهیری، از شهدای مدافع حرم استان خوزستان با حضور اقشار مختلف مردم به ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران در حرم مطهر حضرت علی بن مهزیار اهوازی اهواز انجام شد.

در این مراسم معنوی و روحانی زیارت عاشورای حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) قرائت شد و مردم اهواز به ویژه جوانان مناطق مختلف شهر یاد و خاطره شهید ظهیری را گرامی داشتند و ضمن تبریک و تسلیت گفتن به خانواده این شهید، آنها را مورد تفقد قرار دادند.

مجلس یادبود شهید محمد ظهیری در اهواز برگزار شد

در این مجلس یادبود همچنین از سوی شرکت کنندگان آیاتی از کلام الله مجید قرائت و ثواب آن به روح روح این شهید مدافع حرم اهدا شد.

در مراسم دیگری نیز جمعی از مسئولان سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان نیز با حضور در کوی رمضان اهواز به دیدار خانواده شهید محمد ظهیری، از شهدای مدافع حرم استان خوزستان رفتند.

در این آیین معنوی مسئولان و فرماندهان سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید محمد ظهیری به شهدای مدافع حرم خوزستان ادای احترام کردند.

خانواده شهید محمد ظهیری نیز از مسئولان و فرماندهان سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان به خاطر حضورشان در منزل شهید و ابراز همدردی آنها سپاسگزاری کردند.

شهید محمد ظهیری، از شهدای مدافع حرم خوزستان در دهمین روز از بهمن ماه سال 1368 به عنوان سومین فرزند خانواده ظهیری در منطقه منبع آب کلانشهر اهواز به دنیا آمد.

این دلیرمرد خوزستانی در مهرماه امسال برای دفاع از حرم حضرت زینب کبری (س) و حضرت رقیه (س) به سوریه رفت و در روز جمعه اول آبان ماه سال 1394 مصادف با تاسوعای حسینی سال 1437 هجری قمری و در درگیری با نیروهای تکفیری به شهادت رسید.

پیکر مطهر این شهید مدافع حرم پس از انتقال به اهواز، در ظهر روز جمعه هشتم آبان ماه بعد از نمازجمعه اهواز از مصلای مهدیه امام خمینی(ره) این کلانشهر تشییع شد و پس از آن در کنار هشت شهید گمنام دوران دفاع مقدس آرمیده در حضرت علی بن مهزیاری اهوازی و پایین مزار شهید محمدعلی چم‌حیدری آرام گرفت.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار