تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۳
کد خبر: ۱۰۸۶۱۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
180 روستای رامهرمز تحت پوشش طرح« سی.بی.آر»
در حال حاضر 180 روستای این شهرستان تحت پوشش طرح قرار داشته و در زمینه سلامت، اشتغال، درمان، آموزش و اجتماعی ارائه خدمات می‌دهیم
رئیس اداره بهزیستی رامهرمز گفت: 180 روستای این شهرستان تحت پوشش طرح « سی.بی.آر» هستند.

ماشااله ویسی‌نژاد امروز با بیان اینکه طرح «سی.بی.آر» یک طرح جهانی است اظهار کرد: با توجه به اینکه شهرستان رامهرمز نیز تحت پوشش این طرح قرار دارد تاکنون خدمات ارزنده‌ای را به افراد مورد هدف انجام داده‌ است.

وی ادامه داد: در حال حاضر 180 روستای این شهرستان تحت پوشش طرح قرار داشته و در زمینه سلامت، اشتغال، درمان، آموزش و اجتماعی ارائه خدمات می‌دهیم.

رئیس اداره بهزیستی رامهرمز تصریح کرد: در سال گذشته مبلغ 60 میلیون تومان به معلولان و در شش ماهه نخست سال جاری در پنج مورد مبلغ 20 میلیون تومان برای درمان معلولان تحت پوشش این طرح از سوی بهزیستی کمک شده است.

ویسی‌نژاد افزود: متاسفانه به علت فقر فرهنگی در برخی از خانواده‌ها معلولیت یک عیب است و اجازه حاضر شدن معلول در مجامع عمومی را نمی‌دهند که باید این نگرش تغییر پیدا کرده و معلول بتواند به مهارت‌های خود دست پیدا کند.

وی در پایان بیان کرد: در این شهرستان 16 روستا با 900 معلول و نوع خدماتی که می‌توانند ارائه کنند را شناسایی کرده‌ایم و در حال حاضر رامهرمز رتبه نخست را در اجرای طرح «سی.بی.آر» دارد.
مرجع / فـارس
برچسب ها: رامهرمز
:
:
:
آخرین اخبار