تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۵
کد خبر: ۱۰۸۶۹۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با همکاری کانون و آموزش پرورش در حال انجام است؛
جشن هفته کتاب در کانون و مدارس سوسنگرد
همزمان با هفته کتاب و کتاب‌خوانی با همکاری کانون و آموزش و پرورش جشن هفته کتاب در مدارس و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان سوسنگرد در حال انجام است
خوزنیوز: همزمان با هفته کتاب و کتاب‌خوانی با همکاری کانون و آموزش و پرورش جشن هفته کتاب در مدارس و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان سوسنگرد در حال انجام است.

به گزارش خوزنیوز؛ مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سوسنگرد صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مربیان کانون در مدارس شهرستان سوسنگرد با اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری و ادبی دانش آموزان را با اهمیت کتاب و کتاب‌خوانی آشنا می‌کنند.

منا سبحانی خالص با بیان این‌که همزمان با هفته کتاب و کتاب‌خوانی مربیان کانون در مدارس سوسنگرد حضور یافته و به معرفی فعالیت‌های ترویجی کانون در امر مطالعه کتاب می‌پردازند، افزود: در همین راستا مربیان کانون با حضور در دبستان دخترانه شاهد عترت و اجرای فعالیت‌هایی همچون، مسابقه کتاب‌خوانی، قصه‌گویی، نمایش کاغذی با عنوان یخی که عاشق خورشید شد، نمایش فیلم و معرفی کتاب در راستای ویژه‌برنامه فیلم من کتاب من، بازی و سرگرمی و ایستگاه نقاشی برای 250 دانش‌آموز اجرا کردند.

وی با اشاره به این‌که این فعالیت در هفته کتاب و کتاب‌خوانی در دیگر مدارس شهرستان سوسنگرد اجرا خواهد شد خاطرنشان کرد: در این ایام همچنین دانش آموزان مدارس در یک همکاری متقابل کانون و آموزش و پرورش به مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می‌آیند و در برنامه‌های تدارک دیده شده کانون شرکت می‌کنند.

این مسئول فرهنگی یادآور شد: فعالیت‌های هفته کتاب و کتاب‌خوانی کانون سوسنگرد از 24 آبان ماه آغاز شده است و تا یکم آذرماه ادامه خواهد داشت.
برچسب ها: سوسنگرد
:
:
:
آخرین اخبار