تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۰
کد خبر: ۱۰۸۷۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست فولاد: بازیکن خارجی هفته آینده می‌آید
سرپرست تیم فو‌تبا‌ل فولادخوزستان می‌گوید بازیکن خارجی مدنظر اسکوچیچ هفته آینده به ایران می‌آید
سرپرست تیم فو‌تبا‌ل فولادخوزستان می‌گوید بازیکن خارجی مدنظر اسکوچیچ هفته آینده به ایران می‌آید.

علیرضا کاهکش درباره جذب بازیکن خارجی مدنظر دراگان اسکوچیچ، اظهار کرد: نامه‌نگاری‌های لازم را انجام دادیم و احتمالا هفته آینده او به ایران می‌آید. از باشگاه دستور داده‌اند تا زمانی که حضور این بازیکن در ایران قطعی نشده است، نامش را اعلام نکنیم.

سرپرست تیم فوتبال فولادخوزستان درباره وضعیت مصدومان این تیم، توضیح داد: جماعتی و خالدی دو بازیکن مصدوم تیم ما هستند. وضعیت جماعتی بدتر است و به بازی نمی‌رسد. خالدی هم دیروز با ما تمرین نکرد و به نظر به بازی با استقلال نمی‌رسد. خالدی اگر بازی کند، احتمال دارد تا چند هفته نتواند ما را همراهی کند.

کاهکش درباره این‌که روز گذشته هواداران فولاد در تمرین این تیم ایجاد حاشیه کرده‌ بودند، گفت: نمی‌توان نام آن را حاشیه گذاشت. حدود 30 نفر از هواداران باشگاه طوماری را برای استاندار نوشته بودند و استاندار خوزستان نیز فردی فوتبال‌دوست و دلسوز است. اتفاق خاصی رخ نداده بود.

وی درباره غیبت مظلومی در نشست خبری پیش از بازی با فولاد، خاطرنشان‌کرد: نشست خبری بازی همزمان با سالگرد مرحوم غلام‌حسین مظلومی است و به همین دلیل آقای مظلومی نمی‌تواند به نشست خبری برسد. تا جایی‌ که می‌دانم به جای مظلومی، مجید صالح به نشست می‌آید که ما هم از این موضوع استقبال می‌کنیم.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: فولاد خوزستان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سعید از عمان
|
Oman
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
0
0
امیدوارم گلزن خوبی باشه برا نیم فصل دوم میاد پس !
:
:
:
آخرین اخبار