تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۶
کد خبر: ۱۰۸۷۲۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برگزاری جلسه هماهنگی میزبانی لیگ جهانی کشتی در خرمشهر با حضور بنی‌تمیم
مسابقات لیگ جهانی قرار است به میزبانی استان خوزستان و با حضور تیم‌هایی از جمله روسیه، اوکراین، مراکش، مصر، مجارستان، عراق و ارمنستان و شرکت چهار تیم از ایران برگزار شود
جلسه هماهنگی برگزاری لیگ جهانی کشتی فرنگی به میزبانی خرمشهر، امروز (سه‌شنبه) با حضور حمید بنی‌تمیم، دبیر فدراسیون در این شهرستان برگزار شد.

فرامرز کیانی‌زاده، مدیرکل ورزش و جوانان استان در این خصوص اظهار کرد: مسابقات لیگ جهانی قرار است به میزبانی استان خوزستان و با حضور تیم‌هایی از جمله روسیه، اوکراین، مراکش، مصر، مجارستان، عراق و ارمنستان و شرکت چهار تیم از ایران برگزار شود.

وی ادامه داد: 24 آذرماه ورود تیم‌ها است و 25 آذر وزن‌کشی انجام می‌شود و 26 و 27 آذر ماه نیز مسابقات برگزار خواهد شد. در این مسابقات با توجه به این که دو تیم از خوزستان در لیگ برتر کشتی فرنگی عناوین دوم و سوم را به دست آوردند، حضور دارند. با توجه به میزبانی‌مان، همچنین قرار است یک تیم دیگر از استان در این مسابقات شرکت داده شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان بیان کرد: طی جلسه‌ای که امروز در خرمشهر داشتیم، فرماندار خرمشهر و معاون وی، دبیر فدراسیون، معاونان ورزشی و عمرانی اداره‌کل ورزش و جوانان استان و همچنین تعداد بسیاری از مسوولان ادارات و دستگاه‌های شهرستان خرمشهر حضور داشتند. در این نشست کمیته‌هایی که از قبل مشخص شده بودند، از جمله کمیته‌های فنی، پشتیبانی، اطلاع‌رسانی و روابط عمومی، پزشکی، امنیتی و انتظامی، جذب منابع و دبیرخانه مسابقات، مورد بررسی و اصلاح قرار گرفتند و مقرر شد اداره ورزش و جوانان خرمشهر طی یکی دو روز آینده، رییس و اعضای این کمیته‌ها را مشخص و اعلام کند تا شرح وظایف و مسوولیت هر کدام از کمیته‌ها به آن‌ها ابلاغ شود.

وی خاطرنشان‌کرد: با توجه به این‌که سال گذشته نیز در آبادان میزبان لیگ جهانی کشتی فرنگی بودیم، تجربیات لازم را در خصوص برگزاری این مسابقات داریم و امیدواریم که این مسابقات به خوبی برگزار شود و مشکلی پیش نیاید و با توجه به این‌که این پیکارها، بازتاب بین‌المللی هم دارد، سربلند از آن خارج شویم.

کیانی‌زاده در خصوص وضعیت سالن خلیج‌فارس خرمشهر، میزبان این مسابقات نیز توضیح داد: این سالن تاکنون 80 درصد آماده شده است و از سال گذشته به دنبال بازسازی آن هستیم. در زمینه تامین اعتبار آقای زمانی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند نیز کمک شایانی به ما داشته است که جا دارد از او و همکارانش و همچنین فرماندار خرمشهر تشکر و قدردانی کنم.

وی افزود: طی نشستی که امروز با آقای زمانی داشتیم، او به همکارانش تاکید کرد تا مابقی اعتبار لازم برای اتمام کارهای بازسازی این سالن را به پیمانکار پرداخت کنند تا کار پیش رود و سالن تا 20 روز آینده آماده شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار