تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸
کد خبر: ۱۰۸۷۷۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مقتدایی خبر داد:
پیش‌بینی افزایش 2 برابری زائران در مرزهای خوزستان
هیچ مشکلی در خصوص سفرهای اربعین در خوزستان وجود ندارد و امنیت کامل در مسیر سفر اربعین در خوزستان و مرزهای چذابه و شلمچه برقرار است
استاندار خوزستان گفت: امنیت کامل در مسیر سفر اربعین در خوزستان و مرزهای چذابه و شلمچه برقرار است.

عبدالحسن مقتدایی اظهار کرد: کلیه نیروهای امنیتی و اجرایی استان در جهت برقراری امنیت و سفرهای ایام اربعین در استان خوزستان از قبل آمادگی کامل دارند. از اردیبهشت امسال موارد مربوط به ایام اربعین پیگیری شد با برگزاری جلسات مکرر و برنامه‌ریزی‌های لازم، نقایص سال‌های گذشته در خصوص سفرهای اربعین مرتفع شد.

وی افزود: با توجه به شرایط منطقه، همه دستگاه‌ها و به منظور برقراری امنیت و امکانات سفرهای اربعین، در بخش پشتیبانی، امنیت و ایجاد تسهیلات برای ورود و خروج زائران آمادگی کامل دارند.

مقتدایی ادامه داد: سال گذشته، در ایام اربعین 520 هزار زائر از مرزهای چذابه و شلمچه به کشور عراق سفر کردند و امسال با توجه به شرایط مهران و احتمال استقبال بیشتر زائران از مرزهای خوزستان، پیش‌بینی می‌شود تعداد زائران اربعین که مرزهای چذابه و شلمچه را انتخاب می‌کنند تا یک میلیون نفر افزایش یابد. بر این اساس، ما برای تا 2 برابر تعداد زائران سال گذشته، تمهیدات لازم را در نظر گرفته‌ایم.

استاندار خوزستان تصریح کرد: هیچ مشکلی در خصوص سفرهای اربعین در خوزستان وجود ندارد و امنیت کامل در مسیر سفر اربعین در خوزستان و مرزهای چذابه و شلمچه برقرار است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار