تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۲
کد خبر: ۱۰۸۷۷۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون پژوهشی دانشگاه تشریح کرد:
برنامه‌های دانشگاه صنعتی شهدای هویزه در هفته پژوهش
نرخ تولید مقاله دانشگاه مناسب نیست به همین دلیل در صدد هستیم با برنامه‌ریزی و تعیین مشوقه‌هایی برای اعضای هیأت علمی تولید مقاله را افزایش دهیم
معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی شهدای هویزه با تشریح برنامه‌های این دانشگاه در هفته پژوهش، گفت: نرخ تولید مقاله دانشگاه مناسب نیست به همین دلیل در صدد هستیم با برنامه‌ریزی و تعیین مشوقه‌هایی برای اعضای هیأت علمی تولید مقاله را افزایش دهیم.

دکترحمید محمدصدیقی با اشاره به کسب مقام دوم توسط تیم پهپاد این دانشگاه در مسابقات کشوری اخیر در اصفهان و برگزاری کلاس‌های آموزشی رباتیک برای دانشجویان، اظهارکرد: مقدمات تشکیل تیم رباتیک دانشگاه در حال انجام است که امیدواریم با تشکیل آن شاهد حضور پررنگ‌تر دانشگاه در مسابقات ملی و بین‌المللی رباتیک باشیم.

وی با بیان این‌که هفته پژوهش از 23 آذرماه آغاز می‌شود، برگزاری مراسم سخنرانی با موضوع پژوهش و فناوری با هدف آشنایی دانشجویان با مسائل پژوهشی را برنامه دانشگاه در نخستین روز هفته پژوهش عنوان کرد.

معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی شهدای هویزه با اشاره به رویکرد کارآفرینی دانشگاه‌های نسل سوم، افزود: بر این اساس کارگاه آموزشی "آشنایی با گیربکس اتوماتیک" با هدف افزایش مهارت دانشجویان در مباحث کارآفرینی در روز دوم هفته پژوهش و مراسم تقدیر از اعضای تیم پهپاد دانشگاه چهارشنبه 25 آذرماه برگزار می‌شود.

محمدصدیقی بیان کرد: روز سه‌شنبه مصادف با سومین روز هفته پژوهش نیز کارگاه‌های آموزش کارآفرینی در دانشگاه برگزار خواهد شد؛ همچنین به علت تقارن هفته پژوهش با 27 آذرماه، روز "وحدت حوزه و دانشگاه"، برنامه‌ریزی برای دیدار دانشگاهیان با امام جمعه شهرستان انجام شده است.

وی بازدید اعضای هیأت‌علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه از کارخانه صنایع فولاد خوزستان و کارگاه تعمیرات مرکزی شرکت نفت (سایت کارون) را از برنامه‌های دانشگاه در روز پایانی هفته پژوهش برشمرد.

معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی شهدای هویزه با اشاره به نوپا بودن دانشگاه و کم‌تعداد بودن اعضای هیأت علمی آن، گفت: با توجه به این‌که بیشتر اساتید و کارکنان دانشگاه درگیر کارهای اجرایی هستند، نرخ تولید مقاله دانشگاه مناسب نیست به همین دلیل در صدد هستیم با برنامه‌ریزی و تعیین مشوقه‌هایی برای اعضای هیأت علمی تولید مقاله را افزایش دهیم.

محمدصدیقی ورود به عرصه شرکت‌های دانش‌بنیان از برنامه‌های بلندمدت دانشگاه عنوان کرد و درباره راه‌اندازی و تجهیز کارگاه‌ها، تصریح کرد: سال گذشته در بازدید از سومین نمایشگاه "تجهیزات ساخت داخل"، تجهیزاتی برای آزمایشگاه‌های مقاومت مصالح، ارتعاشات و مبانی برق و همچنین تجهیزات کارگاهی رشته مهندسی برق و کارگاه جوشکاری خریداری شد؛ امسال نیز مقدمات اولیه برای خرید تجهیزات کارگاه‌های اتومکانیک، ترمودینامیک و انتقال حرارت انجام شده است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار