تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۴
کد خبر: ۱۰۸۸۱۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ویسی: تا نیم‌فصل باید 24 امتیاز بگیریم
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با ابراز رضایت از وضعیت تیمش، گفت: نمی‌گذاریم این شرایط خوب از دست‌مان برود
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با ابراز رضایت از وضعیت تیمش، گفت: نمی‌گذاریم این شرایط خوب از دست‌مان برود.

 عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از بازی با گسترش فولاد تبریز اظهارکرد: وقتی بازی‌ها پس از تعطیلات لیگ مجددا از سر گرفته می‌شود، کیفیت لازم را نسبت به بازی‌های قبلی ندارند اما سه امتیاز بازی با گسترش فولاد این قدر حساس است که هم تیم ما و هم حریف تمام توان‌مان را برای کسب آن بگذاریم.

وی ادامه داد: این بازی برای ما یک دیدار خانگی است و تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم تا با ارائه یک بازی خوب، سه امتیاز بازی را ازآن خودمان و جایگاه‌مان را محکم کنیم و رو به بالا فکر کنیم و صدر جدول را به دست آوریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در ارزیابی‌اش از تیم فوتبال گسترش فولاد، عنوان کرد: با شیوه‌ی تیم حریف آشنا هستم و باید بگویم با توجه به سابقه‌ای که داریم، مربیان لیگ را می‌شناسیم و این تیم را آنالیز کرده‌ایم و این تیم یکی از تیم‌های خوب لیگ است که خوب هم فوتبال بازی می‌کند. به هر حال امیدوارم بازیکنانم همان اهمیتی که برای کسب سه امتیاز بازی‌های دیگر قائل هستند، برای این بازی نیز قائل باشند.

وی درباره غایبان تیمش در دیدار با گسترش فولاد، گفت: به جز موسی کولیبالی که سه اخطاره است و او را برای این دیدار نداریم، دیگر بازیکنانم آماده هستند.

ویسی در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره اردوی دبی و عدم برگزاری دیدار تدارکاتی در این اردو، عنوان کرد: تیم ملی امید هم در دبی بود و طی 20 روزی که آنجا بود، فقط یک بازی انجام داد. البته ما می‌خواستیم با تیم‌ملی امید بازی کنیم که قبول نکردند. به هر حال ما می‌خواستیم در این اردو کارهای روحی روانی انجام دهیم و می‌خواستیم بازیکنان بدانند که باشگاه نیز به فکر آن‌ها است. ما در این اردو کارهای بدنی و تاکتیکی انجام دادیم و به اهداف‌مان رسیدیم.

وی درباره نیم‌فصل و جذب بازیکن نیز گفت: تمام تیم‌ها در نیم‌فصل به فکر جبران کمبودهای‌شان هستند و ما هم به دنبال چنین هدفی هستیم و باید ببینیم که می‌توانیم بازیکن مورد نظرمان را جذب کنیم یا نه. البته هنوز آنچه را می‌خواهیم پیدا نکرده‌ایم. ما به دنبال جذب یک هافبک نفوذی هستیم و می‌خواهیم شکل تیمی‌مان را حفظ کنیم. ما در دفاع مشکلی نداریم و باید بگویم تیم‌مان در تمام نقاط زمین خوب است. بازیکنی که می‌خواهیم جذب کنیم در جهت تقویت تیم است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان خاطرنشان‌کرد: طبق برنامه‌ریزی که انجام داده‌ایم، می‌خواهیم تا نیم‌فصل 24 امتیاز کسب کنیم که اکنون به 20 امتیاز دست پیدا کرده‌ایم و اگر 4 امتیاز دیگر هم بگیریم، به اهداف‌مان رسیده‌ایم. اکنون هم وضعیت خوب است و نمی‌گذاریم این شرایط از دست برود و مطمئنا به 4 امتیاز دیگر هم دست پیدا خواهیم کرد. ما تلاش می‌کنیم جایگاه‌مان را حفظ کنیم و اگر همین طور امتیاز بگیریم، آسیایی هم می‌شویم ولی اکنون صحبت کردن در این زمینه زود است اما مردم خوزستان از ما سهمیه می‌خواهند و ما هم شب و روز تلاش‌مان را در این راستا انجام می‌دهیم و اگر از 4 بازی آینده 7 امتیاز بگیریم، این فوق‌العاده است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار