تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۹
کد خبر: ۱۰۸۸۲۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار شادگان خبر داد:
جذب نیروهای حق‌التدریسی در آموزش و پرورش شادگان
فرماندار شادگان از جذب نیروهای حق‌التدریس و مربی پیش‌دبستانی در اداره آموزش و پرورش این شهرستان خبر داد
فرماندار شادگان از جذب نیروهای حق‌التدریس و مربی پیش‌دبستانی در اداره آموزش و پرورش این شهرستان خبر داد.

جلسه شورای آموزش و پرورش شادگان عصر روز چهارشنبه به ریاست بهروز فرج‌اللهی فرماندار و سایر اعضای شورا به منظور اجرایی کردن مصوبات جلسه قبل در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش برگزار شد.

فرماندار شادگان در این جلسه از جذب نیروهای حق‌التدریس و مربی پیش دبستانی در اداره آموزش و پرورش این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: مدیریت اداره آموزش و پرورش شادگان در مهرماه سال جاری تعداد 86 نیروی حق‌التدریس و 50 مربی پیش دبستانی جذب کرده است.

بهروز فرج‌اللهی همچنین در ادامه جلسه از برگزاری جشنواره استانی قرآن و معارف اسلامی ویژه پسران و خواهران در اسفندماه سال جاری در این شهرستان خبر داد و گفت: جشنواره استانی قرآن و معارف اسلامی در روزهای 21 و 22 ویژه پسران ‎ و در روزهای 24 و 25 اسفندماه سال جاری ویژه خواهران به میزبانی شهرستان شادگان برگزار می‎شود.

رئیس شورای آموزش و پرورش شادگان بر استفاده از ظرفیت ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان در راستای رفع نواقص و مشکلات مدارس تأکید کرد و گفت: اداره آموزش و پرورش شهرستان شادگان در زمینه‌های تجهیز و مرتفع کردن نواقص مدارس با کمبودهایی روبه‌روست که نیاز است این مشکلات و نواقص با همکاری و تعامل ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان برطرف و رفع شود.

وی در پایان، هوشمندسازی کلاس‌های درس را برای ارتقای سطح آموزشی دانش‌آموزان ضروری دانست و گفت: هوشمندسازی کلاس‌های درس از نظر کمی و کیفی بر روند فرآیند یادگیری دانش آموزان در مطالب درسی و بالا بردن درصد قبولی آنان تاثیرگذار است.

پیش از 32 هزار و 500 دانش آموز در شهرستان شادگان مشغول تحصیل هستند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار