تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۹
کد خبر: ۱۰۸۸۵۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اوحدی: مرز شلمچه را برای تردد، به زائران ‌توصیه می‌کنیم
به دلیل وجود زیر ساخت‌های مناسب در مرز شلمچه به زائران اربعین حسینی توصیه می‌شود، از این مرز تردد کنند
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: به دلیل وجود زیر ساخت‌های مناسب در مرز شلمچه به زائران اربعین حسینی توصیه می‌شود، از این مرز تردد کنند.

سعید اوحدی عصر امروز در جمع خبرنگاران با تشکر از میزبانی و خدمات‌رسانی مطلوب عشایر عرب منطقه به زائران حسینی‌ اظهار کرد: به دلیل وجود ریر‌ساخت‌های مناسب موجود در مرز بین‌المللی شلمچه به زائران اربعین حسینی توصیه می‌شود که از این مرز برای ورود به کشور عراق استفاده کنند.

وی افزود: در بازدید از مرز چذابه و شلمچه ‌عشق و ارادت مردم خوزستان به ویژه عشایر عزیز عرب را مشاهده کردیم که همه دارایی خود را برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی در طبق اخلاص گذاشته‌اند.

رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به وجود بیش از 120 موکب در مرز شلمچه برای ارائه خدمات به زائران، تصریح کرد: با فراهم کردن زیرساخت‌ها و افزایش گیت‌های گذرنامه باهمت و انسجام و همدلی موجود در ستاد اربعین حسینی استان خوزستان پیش‌بینی می‌شود که اربعین حسینی امسال پرشورتر از سال‌های قبل برگزار شود.

اوحدی تاکید کرد: زائرانی که تاکنون نسبت به دریافت ویزا دریافت اقدام نکرده‌اند هر چه سریع‌تر نسبت به دریافت ویزا اقدام نمایند.

وی خاطر‌نشان کرد: امکانات لازم در زمینه‌های حمل‌ونقل، بهداشت، تغذیه، اسکان و دارویی در این منطقه فراهم شده و جای نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

وی در پایان با تکذیب شایعه صدور ویزای رایگان و برداشته شدن روادید برای خروج زائران  از مرز، بیان کرد: بر اساس درخواست دولت عراق ویزای اربعین حسینی تحت هیچ شرایطی برداشته و لغو نمی‌شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار