تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۳
کد خبر: ۱۰۸۸۵۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
وزیر کشور:
واگذاری مسئولیت ستاد اربعین به وزارت کشور
با تصمیم مجموعه نظام، مسئولیت ستاد اربعین به وزارت کشور واگذار شد و در این راستا همه امکانات دستگاه‌های اجرایی برای خدمت‌رسانی مناسب به زائران حسینی بسیج شده است
وزیر کشور گفت: با تصمیم مجموعه نظام، مسئولیت ستاد اربعین به وزارت کشور واگذار شد و در این راستا همه امکانات دستگاه‌های اجرایی برای خدمت‌رسانی مناسب به زائران حسینی بسیج شده است.

عبدالرضا رحمانی‌فضلی عصر امروز در نشست هماهنگی ستاد اربعین شهرستان‌های آبادان و خرمشهر با تاکید بر آمادگی همه دستگاه‌ها برای خدمت رسانی مناسب به زائران اربعین حسینی اظهار کرد: این روحیه همکاری و همراهی آزمونی برای کشور است و باید از دستاوردهای آن برای ساختن کشور به خوبی استفاده کرد.

وی افزود: با توجه به حساسیت ویژه رهبر انقلاب نسبت به همایش بزرگ اربعین و همچنین سفارش‌های متعدد معظم‌له، باید تلاش شود خدمت‌رسانی به زائران به شکل مطلوبی صورت گیرد.

وزیر کشور اضافه کرد: خدمت‌رسانی مناسب به بیش از 2 میلیون زائر اربعین حسینی بسیار دشوار است اما باید با تلاش و کوشش و همچنین در نهایت ادب، احترام و صبر رضایت نسبی زائران را فراهم کنیم.

رحمانی‌فضلی یادآور شد: با تصمیم مجموعه نظام و در راستای سرعت بخشیدن به ارائه خدمات به زائران سه هفته است که مسئولیت ستاد اربعین به وزارت کشور واگذار شده است.

وی خاطرنشان کرد: البته در طول مدت فعالیت سازمان حج و زیارت خدمات مناسب و شایان توجهی از سوی این سازمان به زائران اربعین حسینی ارائه شده است.

وی در پایان با اشاره به آمادگی همه دستگاه‌های اجرایی برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی، بیان کرد: همه باید با همدلی و همراهی دست به دست هم داده و با بسیج همه امکانات زمینه برگزاری باشکوه آیین اربعین حسینی را فراهم سازیم.

در این نشست که با حضور عبدالحسن مقتدایی استاندار خوزستان، فرمانداران ویژه شهرهای آبادان و خرمشهر و اعضای ستاد اربعین این شهرها برگزار شد، در خصوص راهکارهای ارائه خدمات مطلوب به زائران اربعین حسینی بحث و تبادل نظر شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار