تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۱۰۸۹۳۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جلسه شورای اداری شهرستان رامشیر برگزار شد
مدیران شهرستان با جدیت در جهت مشارکت حداکثری و برگزاری انتخابات سالم و باشکوه عمل کنند
خوزنیوز: جلسه شورای اداری شهرستان رامشیر به ریاست فرماندار و با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در سالن جلسات فرمانداری این شهر برگزار شد.

به گزارش خوزنیوز؛ سعید فیوضی فرماندار رامشیر در ابتدای  جلسه با اشاره به حادثه تروریستی پاریس و کشته و زخمی شدن مردم این کشور اظهار داشت: حادثه پاریس درس عبرتی برای سایر کشورهای حامی تروریست است که دیگر از این گروهک ها حمایت و پشتیبانی نکنند.

فیوضی در ادامه به انتخابات امسال اشاره کرد و گفت: رعایت اصل بی طرفی و امانت داری از مهم ترین اصول اخلاقی مدیران دستگاه‌های اجرایی در امر انتخابات  است و مدیران شهرستان باید با جدیت این اصول را رعایت و اجرا کنند و در جهت مشارکت حداکثری و برگزاری انتخابات سالم و باشکوه عمل کنند.

وی در ادامه با اشاره محروم بودن شهرستان بر تعامل و همکاری شرکت های بهره برداری نفت و گاز آغاجاری و مارون با مسئولان محلی در جهت رفع کمبودها و محرومیت زدایی تاکید کرد.

فرماندار رامشیر با اشاره به اینکه زیباسازی شهری باید یکی از مهمترین اولویت های شهرداری قرار گیرد خواستار توجه ویژه شهرداری به مقوله زیبا سازی فضای شهری شد.

مصطفی هنرمندیان مدیرجهاد کشاورزی رامشیر نیز در این جلسه با اشاره به بارش های اخیر در شهرستان، اظهار داشت: بارش بالای 110 میلی متر در شهرستان نوید سالی پرخیر و برکت را می دهد و با توجه به شروع کشت پاییزه در شهرستان و افزایش نیاز به سوخت گازوئیل انتظار می رود که کشاورزان در تامین گازوئیل در شهرستان با مشکل روبه رو نشوند.

وی همچنین بر تسریع در پرداخت خسارت بیمه به کشاورزان تاکید کرد.

سپس رحمان حمید رییس تامین اجتماعی شهرستان نیز به نبود بیمارستان تامین اجتماعی در شهرستان  اشاره کرد و اظهار داشت: برای تاسیس بیمارستان تامین اجتماعی در شهرستان یکی از مهمترین مولفه ها آمار بیمه شدگان در شعبه تامین اجتماعی شهرستان است و با توجه به فعالیت شرکتهای بهره برداری نفت و گاز مارون و آغاجاری ، شرکت‌های جهاد نصر در شهرستان نیاز است که پرداخت حق بیمه کارکنان این شرکت‌ها در شعبه رامشیر انجام گیرد.

گفتنی است حضور هاشم بالدی مدیر کل مدیریت بحران استانداری خوزستان که قرار بود در جلسه شورای اداری شهرستان  حضور داشته باشند به دلیل سفر مقامات کشوری به استان به زمان دیگری موکول شد.
:
:
:
آخرین اخبار