تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۴
کد خبر: ۱۰۸۹۶۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در راستای ارتقا کیفیت هتلینگ بیمارستانی؛
آغاز عملیات 8 پروژه عمرانی در بیمارستان رازی اهواز
بیمارستان رازی به عنوان یکی از قدیمی ترین بیمارستان‌های استان اقدامات مناسبی را در اجرای بسته ارتقا کیفیت هتلینگ انجام داد که از جمله آن‌ها میتوان به بهسازی و نوسازی بخش‌های داخلی، عفونی، جراحی، آی سی یو جنرال و مسمومیت اشاره کرد
آغاز عملیات 8 پروژه عمرانی در بیمارستان رازی اهوازخوزنیوز: مدیر بیمارستان رازی اهواز از آغاز عملیات 8 پروژه عمرانی در راستای ارتقا هتلینگ بیمارستانی با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد و پانصد میلیون ریال در بیمارستان رازی خبر داد.

به گزارش خوزنیوز؛ سلیمان کمایی گفت: با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، موضوع سلامت به یکی از اولویت های اصلی کشور تبدیل شد و طرح تحول نظام سلامت که یکی از اقدامات ماندگار و قابل توجه دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی است، از اردیبهشت ماه 93 با هدف ایجاد عدالت در سلامت و ارتقا سطح سلامت جامعه به مرحله اجرا درآمد و باعث ایجاد تحولی عظیم در نظام سلامت کشور گردید.

کمایی ادامه داد: اجرای بسته های مختلف این طرح رضایتمندی بسیار بالایی را در بین مردم ایجاد نمود که از جمله این اقدامات میتوان به کاهش مبلغ فرانشیز در بیمارستان های تابعه دانشگاهی و همچنین ارتقا وضعیت هتلینگ بیمارستانی اشاره نمود.

وی گفت: بیمارستان رازی به عنوان یکی از قدیمی ترین بیمارستان‌های استان خوزستان اقدامات بسیار مناسبی را در اجرای بسته ارتقا کیفیت هتلینگ انجام داد که از جمله آن‌ها میتوان به بهسازی و نوسازی کامل بخش‌های داخلی، عفونی، جراحی، آی سی یو جنرال و مسمومیت و .... اشاره کرد.

مدیر بیمارستان رازی اهواز در ادامه گفت: همچنین در حال حاضر 8 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد و پانصد میلیارد ریال در حال انجام است.

کمایی در پایان گفت: این پروژه ها شامل نوسازی و بهسازی نمای ساختمان اورژانس، سالن انتظار بخش دیالیز، سیستم فاضلاب و سپتیک کل بیمارستان، پل ارتباطی بین بخش‌های زنان، زایشگاه و اتاق عمل، ایزوگام کامل بیمارستان، سالن کنفرانس و راه اندازی آسانسور بخش ارتوپدی و آی سی یو جنرال می‌باشند که تا 3 ماه آینده عملیات اجرایی آنها به اتمام میرسد.

:
:
:
آخرین اخبار