تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۸
کد خبر: ۱۰۹۰۶۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
«محام اهواز» کتابفروشی برتر شد
«محام اهواز» در دومین دوره انتخاب مروجین برتر کتاب به عنوان کتابفروشی برتر در ترویج کتاب شناخته شد
«محام اهواز» در دومین دوره انتخاب مروجین برتر کتاب به عنوان کتابفروشی برتر در ترویج کتاب شناخته شد.

سعید مدنیان‌محمدی، مدیر کتابفروشی محام اهواز اظهار داشت: طرح حمایت از مروجین کتاب امسال در دومین دوره خود در بخش‌های مختلف مرتبط با کتاب و کتابخوانی در تهران و توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد که کتابفروشی محام اهواز به عنوان کتابفروشی برتر کشور در زمینه ترویج کتاب و کتابخوانی انتخاب شد.

وی افزود: ۴۵۰ کتابفروشی از سراسر کشور با ارایه رزومه خود و شرکت در این طرح به رقابت پرداختند که در نهایت کتابفروشی محام اهواز عنوان برتر را کسب کرد و مورد تقدیر قرار گرفت.

مدنیان‌محمدی ادامه داد: در رزومه کاری ارایه شده توسط کتابفروشی محام اهواز به مواردی همچون کتابنامه محام که از سال ۸۹ تاکنون در ۴۸ شماره به چاپ رسیده اشاره شده است. این کتابنامه به معرفی کتاب‌ها و آثار جدید این کتابفروشی، نویسنده‌ها، مترجمان و همچنین طرح پشت جلد کتابنامه و معرفی یک نویسنده خوزستانی در هر شماره اختصاص یافته است. این کتابنامه به طور رایگان در اختیار مشتریان و علاقه‌مندان قرار داده می‌شود. همچنین نسخه پی دی اف آن را می‌توان از سایت کتابفروشی محام دریافت کرد.

مدیر کتابفروشی محام اهواز بیان کرد: مورد دوم رزومه این کتابفروشی راه‌اندازی سایت کتابفروشی محام با آدرس www.Mohambook.ir است که اطلاعات کاملی از کتابفروشی را در اختیار علاقه‌مندان می‌گذارد. مورد دیگر بحث اطلاع‌رسانی به شیوه‌های متنوع برای این کتابفروشی مانند سامانه پیامکی، صفحه اینستاگرام، کانال تلگرام و... است. این اطلاع‌رسانی بنا به موضوعات مختلف ارایه می‌شود.

او خاطرنشان کرد: مورد مهم دیگری که در انتخاب کتابفروشی محام به این عنوان تاثیرگذار بود برگزاری جلسات امضای کتاب برای نویسندگان و شاعران مطرح کشور در اهواز است. نویسندگان و شاعران دعوت شده به ارایه توضیحات پیرامون آثار خود و پرسش و پاسخ با حاضران در این جلسات می‌پردازند  که استقبال خوبی هم توسط علاقه‌مندان اهوازی از این جلسات می‌شود.

مدنیان‌محمدی گفت: بحث ارایه فرم‌های نظرسنجی به خریداران کتاب هم مطرح شد بود که این فرم‌ها پس از تکمیل مورد بررسی قرار می‌گیرند و بیشتر نظرات مشتریان مدنظر گرفته می‌شود. مورد دیگر راه‌اندازی پیک کتابفروشی است که بنا به درخواست علاقه‌مندان کتاب مورد علاقه آنها برایشان ارسال می‌شود.

اسفند ماه سال گذشته نیز کتابفروشی محام موفق اهواز به کسب لوح و گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان از میان تمام مشاغل فعال در استان خوزستان شد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار