تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱
کد خبر: ۱۰۹۰۸۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار حمیدیه:
اعتبارات حمیدیه جوابگوی اجرای پروژه‌ها نیست
فرماندار حمیدیه گفت: اعتبارات شهرستان کم و جوابگوی تامین اعتبار اجرای پروژه‌ها نیست
فرماندار حمیدیه گفت: اعتبارات شهرستان کم و جوابگوی تامین اعتبار اجرای پروژه‌ها نیست.

جواد دغلاوی در حاشیه جلسه کمیته برنامه‌ریزی حمیدیه با بیان اینکه اعتبارات شهرستان کم و جوابگوی تامین اعتبار اجرای پروژه‌ها نیست اظهار کرد: اعتبارات حمیدیه از محل اعتبارات عمرانی ماده 180 به شهرستان حمیدیه جهت تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام اختصاص داده شده است.

وی، مهمترین پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان حمیدیه را شامل، تکمیل سوله‌های ورزشی، احداث خانه بهداشت در بخش مرکزی و گمبوعه، احداث کتابخانه عمومی در روستای دهکده، بهسازی و روکش آسفالت جاده گمبوعه تا ملیحه سعدون، ایجاد و توسعه و اصلاح شبکه معابر شهری، ایجاد و توسعه فضای سبز عمومی حمیدیه و اصلاح شبکه آب شهر حمیدیه عنوان کرد.

فرماندار حمیدیه با بیان اینکه میزان کل اعتبارات اختصاص داده شده به حمیدیه 43 میلیارد ریال است خاطرنشان کرد: با توجه به کمبود اعتبارات این شهرستان در سال جاری و نیاز به تخصیص اعتبارات بیشتر به این شهرستان لزوم انجام برنامه‌ریزی هدفمند و استفاده از حداکثر امکانات و منابع موجود در پیشبرد امور شهرستان حمیدیه ضروری است.

دغلاوی در پایان از دستگاه‌ها و ادارات موجود خواست، دقت نظر بیشتری به منظور خدمت‌رسانی به مردم شهرستان حمیدیه داشته باشند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار