تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱
کد خبر: ۱۰۹۱۰۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تودیع و معارفه مدیر فرودگاه آبادان برگزار شد
طی مراسمی مدیر جدید فرودگاه بین‌المللی آیت‌الله جمی آبادان معرفی و از زحمات مدیر پیشین این فرودگاه قدردانی شد
طی مراسمی مدیر جدید فرودگاه بین‌المللی آیت‌الله جمی آبادان معرفی و از زحمات مدیر پیشین این فرودگاه قدردانی شد.

آئین تودیع و معارفه مدیر فرودگاه آبادان روز یکشنبه در سالن جلسات هتل کاروانسرای آبادان برگزار شد. محمدرضا رضایی در این جلسه، اظهار داشت: عملکرد چهارساله اخیر این فرودگاه تنها دستاورد تلاش‌های بنده نبوده و حاصل پیگیری و زحمات همه کارکنان و مدیران فرودگاه بین‌المللی آبادان است.

مدیر اسبق فرودگاه آبادان افزود: دهقان‌زاده مدیر جدید این فرودگاه فردی باتجربه و عمل‌گرا است، این فرد تجربه معاونت در سه فرودگاه را در کارنامه خود دارد و فردی آگاه به حوزه عملیاتی است.

حجت‌الاسلام ابراهیمی‌پور نیز در این جلسه بیان کرد: نیروهای خدومی در فرودگاه بین‌المللی آبادان مشغول خدمت هستند که این فرودگاه را به جایگاه امنی برای مسافرت‌های هوایی تبدیل کرده‌اند.

امام‌جمعه آبادان ایران را جزء کشورهای امن هوایی دانست و گفت: این امنیت به دلیل وجود نیروهای با ایمان و ولایی در صنعت هوایی کشور است.

وی با بیان اینکه فرودگاه آبادان طی سال‌های اخیر پیشرفت خوبی را در زمینهٔ توسعه کیفی تجربه کرده است، اظهار کرد: امیدواریم در دیگر قسمت‌های شهر نیز مانند فرودگاه شاهد چنین پیشرفت‌هایی باشیم.

خطیب نماز جمعه آبادان استحقاق مردم دو شهرآبادان و خرمشهر را بیش از این‌ها خواند و گفت: این دو شهر در دوران دفاع مقدس سرمایه‌های مالی زیادی را از دست دادند و سرمایه‌های معنوی زیادی به دست آوردند.

ابراهیمی‌پور گفت: انتظار داریم تا نگاه‌ها به این دو شهر بیشتر شده و شاهد پویایی و رشد بیشتری در شهرهای آبادان و خرمشهر باشیم.

در این مراسم از زحمات مدیر پیشین فرودگاه آبادان قدردانی شده و با قرائت متن حکم انتصاب مدیر جدید این فرودگاه معرفی شد.
مرجع / تسنیم
برچسب ها: فرودگاه آبادان
:
:
:
آخرین اخبار