تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲
کد خبر: ۱۰۹۱۱۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
افزایش ساعات آبرسانی به 13 روستای هفتکل
مشکل کمیت آب شرب 13 روستای مسیر هفتکل به گلگیر که تنها 3 ساعت از شبانه روز آب داشتند حل شد
خوزنیوز: مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان هفتکل با اشاره به رفع مشکل آب شرب 13روستای مسیر هفتکل به گلگیر گفت: با شستشو و لایروبی خط انتقال چاه قدیم تاسیسات جارو و نصب یک دستگاه الکتروپمپ کفکش ساعات آبرسانی به 13 روستای مسیر هفتکل به گلگیر به اندازه چشم گیری افزایش یافت.

به گزارش خوزنیوز؛ میثم کیانپور اظهار کرد: علاوه بر اقدامات فنی اشاره شده کارکنان تلاشگر این امور با لایروبی و بهسازی چشمه آب روستاهای دیمه درب و خریداری و نصب یک دستگاه الکتروپمپ افقی ساعات پایداری شبکه آب شرب این روستاها را به بیش از 20ساعت از شبانه روز افزایش دادند لذا به دلیل کاهش دبی آب چاه طی سالیان گذشته با توجه به شرایط ناشی از خشکسالی امکان افزایش بیش از این ساعات آبرسانی در حال حاضر وجود ندارد.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات اساسی اهالی این روستاها کمبود آب آنها بود، گفت: مراجعات زیادی برای مشکل کم آبی این 13 روستا وجود داشت، چراکه تا قبل از حل این مشکل تنها 3 ساعت از شبانه روز آب داشتند.

کیانپور یادآور شد: در حال حاضر با این اقدامات کم هزینه انجام شده توسط کارکنان تلاشگر این امور مشکل کم آبی این 13 روستا حل شده و از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی نیز بهره مند شده اند.
برچسب ها: هفتکل ، گلگیر
:
:
:
آخرین اخبار