تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۹
کد خبر: ۱۰۹۳۱۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار حمیدیه خواستار شد:
لزوم ثبت تعاونی‌‌های اقتصادی در شهرستان حمیدیه
فرماندار حمیدیه گفت: اگر تعاونی‌هایی در حمیدیه ثبت شوند، می‌توانند سود مستقیمی به بازار این شهرستان وارد کند
فرماندار حمیدیه گفت: اگر تعاونی‌هایی در حمیدیه ثبت شوند، می‌توانند سود مستقیمی به بازار این شهرستان وارد کند.

ظهر امروز جلسه ساماندهی مبادلات مرزی شهرستان حمیدیه با حضور فرماندار، مسئولان و بازاریان شهرستان حمیدیه در محل سالن جلسات فرمانداری تشکیل شد.

فرماندار حمیدیه با اشاره بر اهمیت توسعه و رونق اقتصادی این شهرستان اظهار کرد: اقتصاد حمیدیه بر روی ریل قرار گرفته اما این کار باید به طور مستمر پیگیری شود.

جواد دغلاوی اضافه کرد: اختیارات این شهرستان در این حوزه باید بیشتر شود تا عمل و کار مناسب انجام گیرد.

وی با تاکید بر پیگیری‌های مستمر استاندار بر رونق اقتصادی شهرستان‌ها عنوان کرد: اگر اقتصاد یک منطقه یا شهرستان احیا شود، اشتغال، امنیت پایدار و تکاپوی جامعه را در پی خواهد داشت.

دغلاوی با اشاره نزدیکی حمیدیه به مرکز استان افزود: نزدیکی حمیدیه به شهرستان اهواز یک ظرفیت است و باید این موضوع در رونق اقتصادی مورد توجه قرار گیرد و می‌تواند خیلی از مشکلات را حل کند.

فرماندار حمیدیه اضافه کرد: مبادلات مرزی در چند بندر استان در حال انجام است و ما باید این موضوع را که از طریق استانداری پیگیری شده را مورد استفاده شهرستان خود قرار دهیم.

این مسئول در پایان بیان کرد: این موضوع بسیاری از مشکلات اقتصادی شهرستان ما را حل می‌کند و همچنین اگر تعاونی‌هایی در شهرستان ثبت شوند، می‌توانند سود مستقیمی به بازار این شهرستان وارد کند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار