تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۱
کد خبر: ۱۰۹۳۳۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جلسه ستاد اربعین شهرستان رامشیر برگزار شد
تمام شهرستان ها در جهت ارائه خدمت به زائران در مرزها اقدام به برپایی مواکب پذیرایی کرده اند و شهرستان رامشیر نیز با مشارکت خیرین در مرز شلمچه از زائران پذیرایی خواهد کرد
خوزنیوز: جلسه ستاد اربعین شهرستان رامشیر با حضور امام جمعه ، فرماندار رامشیر، مدیران دستگاه‌های اجرایی و جمعی از خیرین و معتمدین شهرستان در ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خوزنیوز؛ سید طالب موسوی امام جمعه شهرستان در ابتدای جلسه ضمن خیر مقدم به حاضرین، به فضیلت شرکت در مراسم اربعین اشاره نمود و اظهار داشت: به فرموده امام حسن عسکری علیه السلام نشانه های مومن پنج چیز است و یکی از آنها زیارت اربعین است.

حجت الاسلام موسوی در ادامه به خدمت رسانی به زائران امام حسین (ع) و شفاعت اهل بیت اشاره کرد وتاکید کرد: هر کسی در راه خدا خدمتی انجام دهد هر چند ناچیز باشد اما چون در راه خداست اجر و ثواب بسیار دارد و شامل شفاعت اهل بیت خواهد شد.

همچنین فرماندار رامشیر نیز در این جلسه ضمن تشکر از اعضای حاضر در جلسه اظهار داشت: تمام شهرستان ها در جهت ارائه خدمت به زائران در مرزها اقدام به برپایی مواکب پذیرایی کرده اند و شهرستان رامشیر نیز با مشارکت خیرین در مرز شلمچه از زائران پذیرایی خواهد کرد.

سعید فیوضی با بیان اینکه در تمام صحنه ها مردم از مسئولین جلوتر بوده اند؛ تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی باید با هماهنگی های لازم آمادگی برای خدمت رسانی به عزاداران را داشته باشند و تمام توان خود را برای خدمتگزاری به سوگواران آقا اباعبدالله الحسین به کار گیرند.

محمد رضا کاکاعید فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رامشیر نیز در ادامه ضمن تقدیر از حاضرین و همچنین گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: طی بازدیدی که از مرز شلمچه انجام شد مکان مناسب جهت برپایی موکب پذیرایی از کاروان پیاده روی اربعین مشخص شده و قصد داریم به مدت پنج روز به طور شایسته ای از زائران پذیرایی کنیم.

وی در ادامه ضمن اشاره به نیازمندی های موکب خواستار مشارکت دستگاه‌ها و خیرین در جهت ارائه خدمت مطلوب تر به زائرین شد.

در پایان حاضرین در جلسه نقطه نظرات خود را برای بهتر برگزار شدن این مراسم ارائه دادند.
برچسب ها: رامشیر
:
:
:
آخرین اخبار