تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹
کد خبر: ۱۰۹۳۳۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرمانده سپاه خوزستان:
900 پروژه اقتصاد مقاومتی در خوزستان اجرایی شد
در بخش توانمندسازی، اشتغال‌زایی تسهیلات ارزان قیمت به ارزش 16 میلیارد تومان ارائه شد و 900 پروژه در راستای فعالیت های اقتصاد مقاومتی انجام شد
فرمانده سپاه خوزستان گفت: در بخش توانمندسازی، اشتغال‌زایی تسهیلات ارزان قیمت به ارزش 16 میلیارد تومان ارائه شد و 900 پروژه در راستای فعالیت های اقتصاد مقاومتی انجام شد.

حسن شاهوارپور اظهار داشت: رفع محرومیت‌زدایی یکی از اهداف مهم سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان است و در سال‌های گذشته و سال جاری اقدامات مناسبی در این راستا انجام داده‌ایم.

وی افزود: اعزام اردوهای جهادی در دو قالب بسیج دانشجویی و بسیج دانش‌آموزی از اقدامات خوب در زمینه محرومیت‌زدایی بوده که همواره این امر مورد توجه دانشجویان و دانش‌آموزان انجام می‌شود.

فرمانده سپاه خوزستان گفت: در تابستان امسال تعمیر و تجهیز 300 مدرسه انجام شد و با کمک بهزیستی و کمیته امداد ساخت و ساز 70 خانه در دستور کار قرار گرفت و برخی از آنها تحویل داده شد.

وی عنوان کرد: یکی از اقدامات مهم در راستای محرومیت زدایی ساخت خانه عالم، خانه بهداشت و مساجد و ... بود 541 پروژه را تحویل دادیم و یا به بهره‌برداری رسیدند تا بتوانیم به 3 هزار پروژه برسانیم.

شاهوارپور اظهار داشت: بیش از 14 هزار مورد کمک بلاعوض انجام شد و در بخش توانمندسازی، اشتغال‌زایی تسهیلات ارزان قیمت به ارزش 16 میلیارد تومان ارائه شد و 900 پروژه در راستای فعالیت‌های اقتصاد مقاومتی انجام شد.

وی افزود: صنایع تبدیلی، کشاورزی، رب سازی، دام پروری، ریسندگی، کنسروسازی از جمله این صنایع بودند.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار