تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۰۹۳۳۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره اوقاف ایذه:
انجمن یاوران وقف در ایذه تشکیل می‌شود
انجمن یاوران وقف برای توسعه فرهنگ دینی، مذهبی و اشاعه فرهنگ اهل بیت(ع) در شهرستان ایذه تشکیل می‌شود
رئیس اداره اوقاف و امورخیریه ایذه گفت: انجمن یاوران وقف برای توسعه فرهنگ دینی، مذهبی و اشاعه فرهنگ اهل بیت(ع) در شهرستان ایذه تشکیل می‌شود.

حجت‌الاسلام قدرت گودرزی اظهار داشت: امر مهم وقف یک نعمت الهی است که اگر این کار بسیار با ارزش نصیب هر کسی شود قطع به یقین عاقبت به خیری را در زندگی خود می بیند.

وی گفت: اداره اوقاف و امورخیریه ایذه در چند چیز فعالیت جدی دارد یکی کارهای فرهنگی و مذهبی و دیگری رسیدگی به کارهای عمرانی امامزاده‌ها و بقاع متبرکه است.

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه ایذه بیان کرد: در بحث مسابقات و کلاس‌های حفظ و قرائت قرآن در شهرستان ایذه بیش از یک‌ هزار و 500 نفر شرکت کردند.

وی درباره بازسازی امامزاده‌های ایذه عنوان کرد: بازسازی امامزاده سلطان ابراهیم، امامزاده سید صالح، امامزاده سید محمد کلدوزخ و امامزاده عبدالله دهدز در حال اجرایی شدن هستند.

گودرزی از تشکیل انجمن یاوران وقف در ایذه خبر داد و با اشاره به هدف اصلی از تشکیل این انجمن خاطر نشان کرد: هدف اصلی تشکیل شدن انجمن یاوران وقف فرهنگ‌سازی در همین زمینه است و با فعالیت این گروه مشکلاتی از قبیل ازدواج جوانان، سرپرستی ایتام و اشتغال دانشجویان برطرف خواهد شد.

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه ایذه در پایان گفت: این اداره بیش از 3 سال است که باحضور کارشناسان به صورت رایگان در مسائل مختلف زندگی مشاوره خدمات می‌دهند.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار