تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴
کد خبر: ۱۰۹۳۶۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه شادگان خبر داد:
هیئت‌های مذهبی آماده خدمت‌رسانی به زوار هستند
امسال ستاد اربعین شادگان با هدف برطرف کردن نیازمندی‌های شهرستان و پذیرایی شایسته از زوار تشکیل شده است
امام جمعه شادگان گفت: امسال ستاد اربعین شادگان با هدف برطرف کردن نیازمندی‌های شهرستان و پذیرایی شایسته از زوار تشکیل شده است.

حجت‌الاسلام سید مجید شرفی امروز ضمن فرا رسیدن و تسلیت اربعین حسینی اظهار کرد: امیدواریم رهروان خوبی برای ادامه راه ابا‌عبدالله(ع) باشیم و کردار و گفتار ما همواره حسینی باشد.

وی، به برنامه‌های اربعین حسینی اشاره کرد و افزود: اربعین حسینی یک برنامه ملی است و ما باید تمام امکانات شهرستان را برای خدمات‌رسانی و پذیرایی مطلوب از زوار اباعبدالله (ع) به‌کار گیریم.

امام جمعه شادگان با بیان اینکه امسال ستاد اربعین این شهرستان با هدف برطرف کردن نیازمندی‌ها و پذیرایی شایسته از زوار تشکیل شده است، اضافه کرد: در این مدت اقدامات بسیار مناسبی در زمینه شناسایی و رفع مشکلات و محدودیت‌ها انجام گرفته است.

شرفی با بیان اینکه استقبال از زوار امام حسین(ع) کار بسیار خوبی است و علاوه بر اینکه اجر دارد، باعث خیر و برکت می‌شود، یادآور شد: اربعین حسینی تجلی عشق به تربت و مرقد سیدالشهدا(ع) و آغاز یک حرکت حسینی به معنای حقیقی کلمه است که با وجود گذشت قرن‌ها، همچنان دل همه دوستداران اهل بیت(ع) و همه آزادگان جهان را به سوی رستگاری و عزت و افتخار می‌کشاند.

وی در پایان گفت: پیاده‌روی معنوی اربعین حسینی، یک اتحاد علیه دشمنان است و علاوه بر اینکه زیارتی سرشار از معنویت و روحانیت است، جهاد و حرکتی سیاسی نیز محسوب می‌شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار