تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۱۰۹۳۸۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
راه‌اندازی مرکز فرماندهی ESP اورژانس در شلمچه
رییس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان از راه‌اندازی مرکز فرماندهی ESP اورژانس (Emergency & Special Program) در شلمچه خبر داد
رییس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان از راه‌اندازی مرکز فرماندهی ESP اورژانس (Emergency & Special Program) در شلمچه خبر داد.

دکتر شهرام مقام اظهار کرد: با هماهنگی صورت گرفته با دانشکده‌های علوم پزشکی زاهدان، فارس، بوشهر و شهرستان‌های تابعه دانشکده علوم پزشکی آبادان، مرکز فرماندهی ESP اورژانس در شلمچه راه‌اندازی و 2 دستگاه اتوبوس‌آمبولانس، 12 دستگاه آمبولانس و یک موتور لانس در این فرماندهی مستقر شده‌اند.

وی از ویزیت روزانه تا 400 نفر به صورت سرپایی در درمانگاه موقت شلمچه خبر داد و گفت: تا کنون 250 نفر در این مرکز بستری موقت و 28 نفر نیز جهت طی کردن دوره درمان به بیمارستان‌های خرمشهر و آبادان اعزام شده‌اند.

مقام ادامه داد: به منظور رسیدگی به سوانح اضطراری نیز یک مرکز با تجهیزات کامل جراحی و امدادی در پارکینگ یادمان شهدای شلمچه مستقر شده است تا در صورت وقوع حوادث اضطراری، وارد عمل شود.

وی افزود: تیم‌های بهداشتی دانشکده علوم پزشکی آبادان نیز با بازدید از موکب‌ها و محل‌های پخت و توزیع غذا و حمل استقرار و خواب زائران، شرایط مرز شلمچه را روزانه به صورت ویژه بازرسی می‌کنند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار