تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴
کد خبر: ۱۰۹۵۱۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون انتظامی خوزستان:
جمع‌آوری عرضه‌کنندگان غیرمجاز قلیان از سطح خوزستان
به‌زودی همه عرضه‌کنندگان غیرمجاز قلیان از سطح خوزستان جمع‌آوری شده و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی می‌شوند
معاون انتظامی خوزستان گفت: به‌زودی همه عرضه‌کنندگان غیرمجاز قلیان از سطح خوزستان جمع‌آوری شده و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی می‌شوند.

سیدرحمان موسوی اظهار داشت: برخورد انتظامی خوزستان با عرضه‌کنندگان غیرمجاز تشدید می‌شود و هیچ‌گونه گذشتی در برخورد با آنان انجام نمی‌شود.

معاون انتظامی خوزستان گفت: نیروی انتظامی خوزستان از اشتغال سالم هم‌استانی‌های خوزستانی حمایت کرده و امنیت آنان را برقرار می‌کند اما با کسانی که به صورت غیرمجاز فعالیت می‌کنند به شدت برخورد می‌کند.

وی عنوان کرد: در اغلب قهو‌ه‌خانه‌های غیرمجاز عرضه قلیان فعالیت‌های غیرمجاز دیگری نیز انجام می‌شود و حتی برای جذب مشتری قلیان‌ها را با موادمخدر آلوده می‌کنند.

موسوی اظهار داشت: توزیع‌کنندگان غیرمجاز قلیان به منبع فساد در مناطق استان خوزستان تبدیل شده است و ما در برخورد با کسانی که فعالیت غیرمجاز می‌کنند هیچ‌گونه بخششی نخواهیم کرد.

وی افزود: چندی پیش نیز یکی از قهوه‌خانه‌های غیرمجاز در منطقه لشگرآباد اهواز به درخواست اهالی این منطقه توسط ماموران انتظامی شهر اهواز پلمپ و مسئولان آن نیز دستگیر شدند.

معاون انتظامی خوزستان گفت: به زودی همه عرضه‌کنندگان غیرمجاز قلیان از سطح خوزستان جمع‌آوری شده و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی می‌شوند.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار