تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۰
کد خبر: ۱۰۹۵۳۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ویسی: با چنگ و دندان از جایگاه‌مان دفاع می‌کنیم
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان می‌گوید تیمش جایگاه فعلی‌اش در لیگ برتر را به راحتی از دست نمی‌دهد
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان می‌گوید تیمش جایگاه فعلی‌اش در لیگ برتر را به راحتی از دست نمی‌دهد.

عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر راه‌آهن درباره این دیدار، گفت: قطعا بازی راحتی نداریم. در حال حاضر حساسیت به جدول رقابت‌ها اضافه شده و برخی تیم‌ها برای فرار از انتهای جدول و برخی تیم‌ها برای صعود در جدول، بازی می‌کنند. ما می‌دانیم که بازی حساسی پیش‌روی ما است و این سه امتیاز می‌تواند تغییراتی را در جدول رقابت‌های لیگ برتر ایجاد کند. ما با تمام وجود و با تمرکز کافی به تهران آمده‌ایم و امیدوارم که با سه امتیاز از این میدان خارج شویم.

ویسی: با چنگ و دندان از جایگاه‌مان دفاع می‌کنیم

وی در واکنش به این سوال که عده‌ای می‌گویند جایگاه استقلال خوزستان نباید در بالای جدول باشد، گفت: چرا ما نباید اینجای جدول باشیم؟ ما هم مثل بقیه تیم‌ها می‌جنگیم. 11 هفته گل نخوردیم، اصلا یک تیم بالای جدولی باید چه شاخصه‌هایی داشته باشد که ما نداریم؟ ما الان تلاش می‌کنیم تا به لحاظ روحی روی بازیکنان‌مان کار کنیم تا همچنان بالای جدول بمانیم. اگر هم اتفاقات ناگواری برای‌مان رخ دهد و نتوانیم جای خود را حفظ کنیم، تا همین‌ جا هم کار بزرگی کرده‌ایم و دل مردم خوزستان را شاد کرده‌ایم. با این‌ حال همه کار می‌کنیم تا جایگاه فعلی را حفظ کنیم و با چنگ و دندان از جایگاه‌مان محافظت می‌کنیم.

سرمربی استقلال خوزستان در ادامه و در پاسخ به سوالی درباره تغییرات تیمش در این فصل، بیان کرد: من به کار با جوانان اعتقاد دارم. در گذشته کمک مربی فولاد بودم و با استفاده از جوانان قهرمان شدیم. در صبا هم این کار را کردم که سهمیه آسیایی گرفتیم. الان هم تا نیم‌فصل اگر بتوانیم جایگاه خود را حفظ کنیم، در نیم‌فصل دوم به سمت سهمیه آسیایی می‌رویم. ما به دنبال ادامه این روند هستیم.

وی در پاسخ به سوالی درباره افت تیم‌های استقلال اهواز و فولاد گفت: افت و بحران برای تمام تیم‌های دنیا رخ می‌دهد. تیمی مثل دورتمند در فصل گذشته و چلسی در فصل جاری این مساله را تجربه کرده‌اند. برای استقلال اهواز به دلیل جوانی تیم‌شان و تازه وارد بودن به لیگ برتر کمی طبیعی بود که دچار مشکل شود اما نتایج فولاد دور از انتظار بود. از آن‌ها توقع زیادی می‌رفت. امیدوارم به شرایط خوبشان برگردند. امیدوارم که استقلال اهواز هم بتواند سهمیه استان را حفظ کند و مشکلات هر دو تیم حل شود.

ویسی در پاسخ به پرسشی درباره تغییرات تیمش در نیم‌فصل، عنوان کرد: الان وضعیت ما خوب است ولی احتمال دارد دو سه بازیکن از جمع ما در نیم‌فصل جدا شوند. اگر نیاز داشته باشیم با مشورت از بزرگان تیم، احتمال دارد که یکی دو بازیکن جذب کنیم.

وی در پاسخ به پرسشی درباره داوری‌های لیگ برتر گفت: در این چند ساله ما هیچ‌گاه به داور بی‌احترامی نکرده‌ایم. در همین فصل سه پنالتی دقیقه 80 به بعد ما دیده نشد. سه پنالتی برابر تیم‌های نفت، استقلال و سپاهان که اگر آن‌ها را حساب کنیم، می‌بینیم چقدر شرایط جدول فرق می‌کند. من داور بازی‌مان با راه آهن را نمی‌شناسم و امیدوارم که طوری قضاوت کند که باعث رضایت و خوشحالی جامعه داوری شود.

سرمربی استقلال خوزستان در پایان و در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به تعطیلات لیگ برتر چیست؟ اظهار کرد: در مملکت هم وقتی تعطیلی رسمی، مدام اتفاق می‌افتد، خیلی‌ها خسته می‌شوند و می‌گویند ای بابا بازهم تعطیلی! البته یک عده هم خوشحال می‌شوند. این تعطیلی لیگ هم به همین شکل است و به تیم‌ها لطمه می‌زند. بازیکنان خسته می‌شوند و من مربی نمی‌دانم که به بازیکنانم استراحت بدهم یا نه؟ ما در این فصل مصدوم نداشتیم و هرچه مصدوم داشتیم، در بازی‌های تدارکاتی بود چون انگیزه حریفان در بازی‌های تدارکاتی بالا است، احتمال مصدومیت بالا می‌رود. هزینه اردو زدن هم بالا است و باید سازمان لیگ فکری برای این مساله کند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار