تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۲
کد خبر: ۱۰۹۵۳۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آزمون وکالت در اهواز برگزار شد
از مجموع 2965 شرکت کننده در این آزمون در استان خوزستان، 50 نفر پذیرفته می شوند
رییس کانون وکلای دادگستری خوزستان با بیان این که آزمون وکالت روز گذشته (6 آذر ماه) همزمان با سراسر کشور در موسسه عالی جهاد دانشگاهی اهواز برگزار شد، گفت: از مجموع  2965  شرکت کننده در این آزمون در استان خوزستان، 50 نفر پذیرفته می شوند.

سیدیزدالله طاهری نسب اظهار کرد: کانون وکلای دادگستری هر ساله از طریق آزمون کتبی و طبق مقررات و قانون کیفیت اخذ پروانه وکالت مصوب سال 76، جهت تامین تعداد مورد نیاز هر ساله کارآموز وکالت می پذیرد، که امسال نیز این آزمون با شرکت  2965  داوطلب برگزار شد.

 وی با بیان این که این ظرفیت با احتساب سهمیه ایثارگران است، افزود: در آزمون وکالت امسال،  1368 داوطلب زن و  1597 داوطلب مرد شرکت کردند که این آمار در مقایسه با آمار داوطلبان  سال گذشته کاهش یافته است.

طاهری نسب ادامه داد: داوطلبان آزمون امسال بومی استان خوزستان بوده اند.

رییس کانون وکلای دادگستری خوزستان عنوان کرد: نتایج آزمون وکالت در اواخر دی ماه اعلام خواهد شد. این آزمون با نظارت دقیق سازمان سنجش و اعضای هیات مدیره و رییس کانون وکلای دادگستری خوزستان در موسسه عالی جهاد دانشگاهی اهواز برگزار شد.

وی تصریح کرد: این آزمون در 23 استان کشور برگزار شد. مجری این آزمون، سازمان سنجش بود و مراحل امتحان زیرنظر  اتحادیه کانون های وکلای دادگستری ( اسکودا) برگزار شد.

طاهری نسب گفت: در آزمون پذیرش کارآموز وکالت امسال، بیشترین داوطلبان مربوط به کانون وکلای مرکز (تهران) و کمترین تعداد داوطلبان نیز مربوط چهارمحال و بختیاری بوده است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار