تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳
کد خبر: ۱۰۹۵۶۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل حج و زیارت خوزستان:
پیکر زائران ایرانی از سوی عراق تحویل داده نشده است
تاکنون پیکر هیچ کدام از زائران ایرانی مربوط به تصادف شب گذشته به ما تحویل داده نشده است
مدیرکل حج و زیارت خوزستان گفت: تاکنون پیکر هیچ کدام از زائران ایرانی مربوط به تصادف شب گذشته به ما تحویل داده نشده است.

ناصر حویزاوی صبح امروز در جریان بازدید از مرز چذابه اظهار کرد: تاکنون بالای ۷۰۰ هزار نفر زائر از مرزهای شلمچه و چذابه عبور کرده اند.

وی افزود: ۳۵۰ هزار نفر از مرز چذابه و بالای ۳۵۰ هزار نفر نیز از مرز شلمچه عبور کرده اند.

مدیرکل حج و زیارت خوزستان تصریح کرد: امروز شاهد بازگشت تعدادی از زائران بوده ایم و از فردا نیز احتمال می رود که تعداد زائران برگشتی از میان آنهایی که رفته اند، بیشتر می شود.

حویزاوی بیان کرد: مدیران حج و زیارت برخی از استان ها مثل یزد، مازندران و اصفهان در مرزها مستقر شدند تا مشترکا برنامه ریزی بازگشت زائران را انجام دهیم.

وی عنوان کرد: خدماتی که در رفت داشته ایم در برگشت نیز به زائران ارائه خواهیم داد. ۲۰ درصد از زائرانی که رفته اند تاکنون به کشور بازگشتند.

مدیرکل حج و زیارت خوزستان در ارتباط با خروج زائران اتباع خارجه گفت: بیش از هشت هزار نفر از مرز شلمچه عبور کرده و از مرز چذابه تعداد کمتری عبور کرده اند.

حویزاوی یادآور شد: تنها برای زائران اتباع خارجی که مقیم کشور ایران باشند ویزای خروج از کشور صادر می شود.

وی تأکید کرد: شب گذشته تصادفی در مسیر بعد از مرز چذابه و قبل از عراق داشتیم که ۱۱ نفر ایرانی مجروح شده و یک نفر عراقی هم فوت شده است. تاکنون هیچ فوتی ایرانی را به ما تحویل نداده اند و تا نام و مشخصات آنها ابلاغ نشده و یا اینکه جسد آنها به دست ما نرسد نمی توانیم هیچ آماری مبنی بر فوت ایرانی را اعلام کنیم.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار