تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳
کد خبر: ۱۰۹۶۴۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهردار اهواز اعلام کرد:
تقاطع غیرهمسطح چهارشیر، بزرگترین پروژه عمران شهری در خوزستان است
این پروژه جزو مهم ترین طرح های استانی است که اجرای آن زیبایی ویژه ای به چهره اهواز می بخشد و این موضوع می طلبد همه نسبت به اجرای به موقع این پروژه متعصب باشیم
شهردار اهواز اعلام کرد: پروژه تقاطع چند سطحی شهید بندر به نماد خدمت جهادی تبدیل خواهد شد.

جلسه بررسی و رفع مشکلات پروژه تقاطع چند سطحی میدان شهید بندر (چهارشیر) با حضور شهردار اهواز، اعضای شورای شهر و مدیران شهرداری برگزار شد.

در این جلسه سید خلف موسوی اجرای پروژه های بزرگ و مهمی همچون تقاطع چند سطحی میدان شهید بندر( چهارشیر) را امید آفرین و موجب شادی اجتماعی در سطح شهر دانست و گفت: علیرغم مشکلات اعتباری که باعث ایجاد رکود در کشور شده است، تصمیم به اجرای پروژه های بین منطقه ای و بزرگ در سطح شهر اهواز نمودیم که شاخص این پروژه های عمرانی، تقاطع چند سطحی شهید بندر (چهارشیر) است.

شهردار اهواز افزود: احداث تقاطع غیرهمسطح چهارشیر، بزرگترین پروژه عمران شهری در استان خوزستان است که در صورت اجرای موفقیت آمیز آن به نماد خدمت جهادی تبدیل خواهد شد.

تقاطع غیرهمسطح چهارشیر، بزرگترین پروژه عمران شهری در خوزستان است

وی محل تامین اعتبار ریالی این پروژه را از اعتبارات داخلی و درآمدهای شهرداری اهواز عنوان و تصریح کرد: انتظار داریم سایر نهادها و سازمان‌های مستقر در سطح شهر اهواز به این پروژه به عنوان طرحی عمرانی که متعلق به همه شهروندان است نگاه کرده و شهرداری را در اجرای این پروژه تنها نگذارند.

شهردار اهوز ادامه داد: عبور خطوط گاز، آب و حتی نفت از بستر میدان شهید بندر (چهارشیر) و خیابان‌های منتهی و نبود نقشه های دقیق در این خصوص و همچنین عبور خطوط فشار قوی و شبکه انتقال متوسط برق، باعث ایجاد موانعی در ابتدای این پروژه بزرگ شده است که رفع آن نیازمند اراده جهادی، عزم استانی و همدلی و همکاری بین بخشی است.

سید خلف موسوی با اشاره به مشکلاتی که در طول اجرای این پروژه مهم در زمینه ترافیک و حمل و نقل برای شهروندان ایجاد شده است افزود: شهروندان اهواز با صبوری و تحمل، می توانند بزرگترین کمک را به اجرای این پروژه کنند و امیدوارم با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی، مشکلات را در این زمینه به حداقل برسانیم.

وی به محدودیت‌های که برای منابع مالی شهرداری از سوی شرکت‌ها و صنایع بزرگ آلاینده و فعال در سطح شهر اهواز بوجود آمده است اشاره کرد و گفت: نگاه بخشی و جزیره ای به شهر، آفت توسعه متوازن و پایدار در اهواز است و عبور از منافع صنفی و فردی، شهر را به محیطی مناسب برای زیست استاندارد شهری مبدل خواهد کرد.

شهردار اهواز با اشاره به اینکه اجرای چنین پروژه مهمی که برای نخستین بار در سطح استان خوزستان انجام می‌شود نیازمند همکاری و حمایت همه نهادها و سازمان‌هاست تصریح کرد: این پروژه جزو مهم ترین طرح های استانی است که اجرای آن زیبایی ویژه ای به چهره اهواز می بخشد و این موضوع می طلبد همه نسبت به اجرای به موقع این پروژه متعصب باشیم.

وی گفت: طبق برنامه زمان بندی شده این پروژه باید طی یک سال آینده به اتمام برسد که امیدوارم با روحیه جهادی بتوانیم این مهم را  محقق کنیم.

سید خلف موسوی از همکاری همه نهادها و سازمان‌ها بویژه شرکت گاز، آبفا، نفت و اداره راهنمایی و رانندگی تقدیر و تشکر کرد و گفت: هرکاری که شهرداری اهواز انجام می‌دهد مرهون تلاش های اداره راهنمایی و رانندگی است که با روحیه جهادی و بسیجی در پیشبرد پروژه ها با ما همکاری می کنند.
:
:
:
آخرین اخبار