تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۸
کد خبر: ۱۰۹۶۸۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نقش دانشکده علوم آب اهواز در حوزه آب کشور
دانشکده علوم آب این دانشگاه از قطب‌های علمی کشور است که ارایه نظرات کارشناسی اعضای هیأت‌علمی آن نقش مؤثری در تصمیم‌گیری‌های کلان کشور در حوزه آب داشته است
رییس دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: دانشکده علوم آب این دانشگاه از قطب‌های علمی کشور است که ارایه نظرات کارشناسی اعضای هیأت‌علمی آن نقش مؤثری در تصمیم‌گیری‌های کلان کشور در حوزه آب داشته است.

دکتر غلامحسین خواجه روز دوشنبه 9 آذرماه در اولین نشست داوری مقالات ارائه‌شده به دهمین سمینار بین‌المللی مهندسی رودخانه در سالن جلسات ریاست دانشگاه، اظهارکرد: از 25 سال قبل تاکنون این سمینار علمی در استان خوزستان و به میزبانی دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می‌شود.

وی افزود: سمینار مهندسی رودخانه از سمینارهای بین‌المللی و معتبری است که خروجی آن تاکنون در حل بسیاری از مشکلات حوزه آب استان و کشور مؤثر بوده است.

رییس دانشگاه شهید چمران اهواز وجود رودخانه‌ها و سدهای بسیار در خوزستان را ظرفیتی مهم برای استان دانست و گفت: اساتید این دانشگاه تاکنون پژوهش‌های بسیاری در راستای بررسی وضعیت این حوزه و ارائه راهکار برای حل معضل‌های حوضه‌های آبی استان انجام داده‌اند.

دهمین سمینار بین‌المللی مهندسی رودخانه از 29 دی‌ماه تا یکم بهمن‌ماه امسال در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می‌شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار