تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲
کد خبر: ۱۰۹۸۵۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ساخت و سازهای غیرمجاز در سیاه منصور دزفول
شهردار سیاه منصور از توابع بخش مرکزی دزفول گفت: ساخت و سازهای غیر مجاز در این شهر در نبود زیرساخت های لازم اهالی را با مشکل مواجه کرده است
شهردار سیاه منصور از توابع بخش مرکزی دزفول گفت: ساخت و سازهای غیر مجاز در این شهر در نبود زیرساخت های لازم اهالی را با مشکل مواجه کرده است.

امید حیدری روز شنبه افزود:در حالی که حدود 40 هکتار از اراضی منطقه سرسرباز از توابع شهر سیاه منصور دزفول هنوز به طرح هادی این شهر ملحق نشده و تغییر کاربری نشده اند برخی اهالی اقدام به ساخت و ساز غیر مجاز در سطح 20 هکتار از اراضی مذکور نموده که این امر مشکلاتی موجب شده است.

وی با اشاره به اینکه اهالی منطقه خواستار تامین زیر ساخت های لازم در این منطقه می باشند افزود: ساکنان منطقه متقاضی آب،برق ، گاز ، جاده و فاضلاب می باشند در حالی که ساخت و ساز آنها غیرمجاز بوده و هنوز طرح هادی این منطقه به طرح هادی سیاه منصور ملحق نشده است.

شهردار سیاه منصور دزفول با اشاره به اینکه حدود 400 خانوار با این مشکلات روبرو هستند از مسوولان خواست از ساخت و ساز غیرمجاز در این منطقه جلوگیری و این وضعیت را ساماندهی کنند.

حیدری اظهار کرد:طرح الحاق طرح هادی منطقه سرسرباز به سیاه منصور به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ارایه شده و موضوع در دفتر فنی و سازمان طراحی استانداری خوزستان نیز در دست پیگیری می باشد ضمن اینکه این موضوع از سوی شورای اسلامی شهر سیاه منصور به طور جدی در دست پیگیری است.

شهردار سیاه منصور دزفول افزود:با توجه به اینکه حریم شهرداری سیاه منصور مشخص نیست شهرداری نمی تواند در این خصوص اقدام کند لذا بخشداری باید در این خصوص وارد عمل شود .

شهر سیاه منصور که با احتساب جمعیت مناطق اطراف بیش از 13 هزار نفر جمعیت دارد در بخش مرکزی دزفول و در ابتدای جاده دزفول به شوشتر واقع است.

سیاه منصور از سال 92 به شهر تبدیل شده است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار