تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷
کد خبر: ۱۰۹۹۲۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
راه اندازی نخستین میهمانپذیر شهرستان هندیجان
این میهمانپذیر دارای 26 اتاق چهار و پنج نفره است که ظرفیت آن یکصد و 30 نفر است و و با راه اندازی آن 10 نفر به طور مستقیم مشغول به کار شدند
ساختمان آموزشی متعلق به اداره آموزش و پرورش هندیجان با تغییر کاربری به مهمانپذیر رفاهی به عنوان اولین میهمان پذیر این شهرستان روز شنبه به بهره برداری رسید.

فرماندار هندیجان در حاشیه راه اندازی این میهمانپذیر بیان کرد: با توجه به رونق اقتصادی ایجاد شده در شهرستان هندیجان ایجاد یک میهمانذیر در این شهرستان از مدت های قبل در دست پیگیری بود که با همکاری مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان این مکان راه اندازی شد.

وی گفت: با غییر کاربری این ساختمان کاربری آموزشی و تبدیل آن به یک میهمانپذیر در این شهرستان استفاده رفاهی آن برای عموم فراهم شد.

فرماندار هندیجان اظهار کرد: این میهمانپذیر دارای 26 اتاق چهار و پنج نفره است که ظرفیت آن یکصد و 30 نفر است و و با راه اندازی آن 10 نفر به طور مستقیم مشغول به کار شدند.

وی خاطرنشان کرد: فرهنگیان می توانند غذا را با تخفیف 30 درصد از این میهمانپذیر خرید و هزینه برگزاری مراسم خود را نیز بصورت اقساط پرداخت نمایند.

جعفری نسب اضافه کرد: ساختمان این میهمانپذیر با همکاری مدیریت آموزش و پرورش هندیجان بصورت اجاره ای در اختیار پیمانکار قرار گرفته تا بتواند این خدمات را در شهرستان ارائه نماید.

تاکنون در هندیجان مهمانپذیر و یا خانه معلم وجود نداشته است. هندیجان با 45 هزار نفر جمعیت از شهرهای بندری در جنوب خوزستان واقع شده است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار