تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸
کد خبر: ۱۱۰۰۱۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با حضور مشاور اجرایی رییس سازمان سنجش و آموزش کشور؛
آزمون پذیرش دانشجوی دانشگاه امیرالمؤمنین برگزار شد
آزمون پذیرش دانشجویی دانشگاه امیرالمؤمنین در مقطع کارشناسی ارشد با حضور مشاور اجرایی رییس سازمان سنجش و آموزش کشور برگزار شد
آزمون پذیرش دانشجویی دانشگاه امیرالمؤمنین در مقطع کارشناسی ارشد با حضور مشاور اجرایی رییس سازمان سنجش و آموزش کشور برگزار شد.

آزمون پذیرش دانشجوی دانشگاه امیرالمؤمنین اهواز با حضور مشاور اجرایی رییس سازمان سنجش و آموزش کشور  پیش از ظهر امروز در دانشگاه امیر المؤمنین برگزار و در این رابطه نامه ای به سازمان سنجش آموزش کشور ارسال و درخواستی مبنی بر انجام آزمون ویژه طلاب در مقطع کارشناسی ارشد داده و واجدین شرایط مجاز به نام نویسی شدند.

برای شرکت در این آزمون نام نویسی از داوطلبان در سه رشته کلام شیعه، فقه و مبانی حقوق و زبان و ادبیات عرب انجام که در این مرحله تعداد 80 نفر نام نویسی کرده و تنها 40 دانشجوی خواهر و برادر می توانند در دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) به ادامه تحصیل بپردازند.

آزمون پذیرش دانشجوی دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) اهواز در مقطع کارشناسی ارشد از میان داوطلبان طلبه که دارای مدرک تحصیلی سطح دو حوزه علمیه یا کارشناسی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی هستند انجام می شود.

گفتنی است، زمان نام نویسی متقاضیان از تاریخ 25 مهرماه سال جاری تا 25 آبان ماه سال جاری بود که داوطلبان بایستی به سایت دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) www.amiralmoemenin.ac.ir مراجعه می‌کردند.
:
:
:
آخرین اخبار