تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۸
کد خبر: ۱۱۰۰۴۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اژدری‌زاده: برخی عامدانه مقابل فولاد ایستاده‌اند
مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان معتقد است، برخی عامدانه در مقابل فولاد ایستاده‌اند اما قطعاً این باشگاه همچون گذشته با تلاش اعضای خود به جایگاه واقعی‌اش بر می‌گردد
مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان معتقد است، برخی عامدانه در مقابل فولاد ایستاده‌اند اما قطعاً این باشگاه همچون گذشته با تلاش اعضای خود به جایگاه واقعی‌اش بر می‌گردد.

به نقل از سایت باشگاه فولادخوزستان، علیرضا اژدری‌زاده با اشاره به وضعیت تیم بزرگسالان این باشگاه اظهار داشت: حضور در رده چهاردهم جدول و داشتن 9 امتیاز از 13 بازی قطعا جای توجیه ندارد و بنده به هیچ وجه از این شرایط رضایت ندارم و در همین حال معتقدم که با اضافه شدن بازیکنان جدید به تیم و همچنین افزایش سعی و تلاش‌ها، فولاد می‌تواند به رده‌های بالاتر جدول رده‌بندی برسد و ما هم از هرگونه کوششی برای رسیدن به این مهم دریغ نمی‌کنیم و سعی می‌کنیم که اعضای تیم را تشویق کنیم.

وی در خصوص وضعیت تیم بزرگسالان فولاد و صعود یک پله‌ای آن در جدول رده‌بندی بیان کرد: آنچه که خیلی برای ما مهم می‌باشد این است که به موفقیت‌های گذشته و جایگاه اصلی خود بازگردیم. ما از ابتدای فصل این دیدگاه را داشتیم ولی اتفاقاتی که رخ داد باعث شده که جایگاه ما نسبت به گذشته نزول کند.

مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان در ادامه افزود: باشگاه فولادخوزستان در بحث هزینه‌ای هیچ تغییری در روند کار خود ایجاد نکرده و مانند سال‌های گذشته با هزینه کافی و با اعلام کادر فنی در جذب بازیکنان اقدام کرده است ولی خودم به شخصه معتقدم می‌توانستیم در یارگیری اول فصل بهتر عمل کنیم، به‌خصوص در جذب بازیکن از تیم فولادنوین و تیم‌های پایه. بنابراین می‌خواهم بگویم که باشگاه از این وضعیت به هیچ وجه راضی نیست.

وی با اشاره به در پیش بودن نقل و انتقالات نیم‌فصل، افزود: در حال حاضر ضعف‌هایی در تیم بزرگسالان فولاد وجود دارد و با درخواست‌های سرمربی این تیم قصد داریم که برای رفع این ضعف‌ها از مهره‌های جدید استفاده کنیم.

اژدری‌زاده ادامه داد: اسامی برخی بازیکنان خارجی که در سایت‌ها منتشر شده، گمانه‌زنی می‌باشد و تا قطعیت یافتن و اعلام رسمی از سوی باشگاه، نباید آن‌ها را باور داشت اما قطعاً باید از حق خودمان در زمینه جذب بازیکن استفاده کنیم و برای ترمیم تیم و تقویت نقاط ضعف‌مان سعی می‌کنیم بهترین استفاده را از این فرصت برای بهبود شرایط ببریم.

وی در خصوص بازیکنان سرباز این باشگاه که در تیم‌های نظامی حضور دارند، اظهار داشت: به اعتقاد بنده پروسه جذب بازیکنان سرباز از سوی تیم‌های نظامی قطعاً دارای اشکال است، ای کاش سازمان لیگ و دیگر نهادهای تصمیم گیرنده در این خصوص یک هم‌اندیشی انجام داده و یک راه حل اساسی برای حل و فصل آن به وجود آورند. در کل فولاد خوزستان به عنوان یک باشگاه سازنده نیاز دارد از محصولات خود بهترین استفاده را ببرد ولی شرایط فوق در این چرخه اشکال بوجود آورده است.

مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان همچنین به بازیکنان سرباز باشگاه فولاد هم اشاره کرد و افزود: در حال حاضر چند بازیکن ما در حال خدمت می‌باشند که بر اساس قانون باید پس از پایان دوره خدمت خود به باشگاه بازگردند، البته انتظارمان این است که سازمان لیگ و نظام وظیفه هم کمک کنند تا سریع‌تر این اتفاق بیافتد و از ایجاد موانع سوری که باعث می‌شود این بازیکنان مدت زمان بیشتری در خدمت تیم‌های نظامی باقی بمانند، خودداری شود.

وی در ادامه افزود: به عنوان نفر اول باشگاه امیدوارم که فولاد به عنوان یکی از تیم‌های اصلی لیگ برتر به جایگاه واقعی خود بازگردد و معتقدم مساعدت همه عوامل در این موفقیت اثرگذار خواهد بود و همه با همدلی می‌توانیم این اتفاق را رقم بزنیم. در هر صورت باشگاه فولادخوزستان و حضور تیم بزرگسالان آن در لیگ برتر فوتبال کشور یک فرصت برای استان‌مان به شمار می‌آید و نباید آن را از دست بدهیم.

اژدری‌زاده همچنین اظهار داشت: متاسفانه برخی از افراد و جریان‌ها تلاش می‌کنند که این حمیت را از مجموعه عوامل درون استانی کمرنگ یا بی‌رنگ کنند اما این تلاش‌ها قطعا نمی‌تواند سازنده باشد. توصیه‌ام به افراد دلسوز فوتبال استان و مسوولان این است که دست به دست هم بدهند و در کنار مجموعه فولادخوزستان که چند سال گذشته نشان داده که در ورزش کشور نقش سازنده‌ای دارد، قدم برداشته و تلاش کنند این روند ادامه پیدا کند.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت خوب تیم‌های دیگر باشگاه فولادخوزستان در رده‌های پایه و لیگ دسته دو فوتبال کشور، اظهار داشت: همانند سال‌های گذشته شاهد فعالیت خوب تیم‌های‌مان در رده‌های مختلف فوتبال کشور می‌باشیم، در حال حاضر تیم‌های فولاد ب، امید فولاد، جوانان، نوجوانان و نونهالان با تکیه بر پشتوانه بازیکنان و کادر فنی بومی توانسته‌اند بیشتر حریف‌های خود را مغلوب کرده و در بین تیم‌های صدرنشین جدول‌های رده‌بندی گروه خود قرار بگیرند و امیدوارم با ادامه این روند بتوانیم یک بار دیگر برای استان خوزستان و فوتبال آن افتخارآفرینی کنیم و به پرورش بازیکن ادامه دهیم.

مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان گفت: آنچه خیلی مهم است این می‌باشد که مجموعه فولادخوزستان صادقانه تلاش می‌کند وظایف خود را در زمینه ورزش و فوتبال انجام دهد، البته در این بین شاهد کاستی‌هایی هستیم چرا که همیشه یک اشکالاتی وجود دارد و هیچ شخص و سازمانی بدون اشکال نیست اما نیت ما صادقانه می‌باشد و در مقابل این هجمه‌های عامدانه تغییر نخواهد کرد و قطعاً باشگاه فولادخوزستان همچون گذشته با تلاش اعضای خود به جایگاه واقعی بازخواهد گشت، در این بین این اعمال برخی افراد است که مانند یک لکه سیاه در ذهن‌ها باقی خواهد ماند.

وی در پایان خطاب به هواداران بیان کرد: باشگاه فولاد همانگونه که در مقاطعی باعث شادی و افتخار همه خوزستانی‌ها بود، در حال حاضر هم به حضور هواداران واقعی خود نیاز دارد و با این حمایت‌های واقعی می‌تواند بار دیگر به جایگاه واقعی خود بازگردد. در کل امیدوارم که بتوانیم با نتایج خوبی که در ادامه به دست می‌آوریم، باعث شادی و رضایت تک تک هواداران فولاد شویم.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: فولاد خوزستان
:
:
:
آخرین اخبار