تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۷
کد خبر: ۱۱۰۱۰۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عضو شورای اسلامی شهر آبادان:
بازار شب ویژه دست‌فروشان آبادان مشکلی را حل نکرد
بازار شب با هدف ساماندهی دست‌فروشان منطقه امیری آبادان ساخته شد، اما نتوانست کمکی به حل این مشکل کند و دست‌فروشان از نحوه برخورد مأموران اجرائیات گله‌مند هستند
عضو شورای اسلامی شهر آبادان گفت: بازار شب با هدف ساماندهی دست‌فروشان منطقه امیری آبادان ساخته شد، اما نتوانست کمکی به حل این مشکل کند و دست‌فروشان از نحوه برخورد مأموران اجرائیات گله‌مند هستند.

یسری دریس در جلسه علنی شورای اسلامی شهر آبادان که در سالن جلسات ساختمان این شورا برگزار شد، اظهار داشت: تعداد دست‌فروشان خیابان ته لنجی‌های آبادان پس از آتش‌سوزی پاساژ کادوس 4 بیشتر از گذشته شده که این موضوع سبب ایجاد مشکلاتی برای مردم شده است.

وی با بیان اینکه بازار شب که باهدف ساماندهی دست‌فروشان منطقه امیری آبادان ساخته شد نتوانست کمکی به حل این مشکل کند، عنوان کرد: دست‌فروشان این خیابان نیز از نحوه برخورد مأموران اجرائیات گله‌مند هستند.

عضو شورای اسلامی شهر آبادان با اشاره به جلسات کمیسیون‌ها در این شورا، اعلام کرد: برخی جلسات کمیسیون‌های شورای شهر آبادان در اتاق شهردار گرفته می‌شود و همان‌جا نیز به نتیجه می‌رسد که این کار درستی نیست.

دریس با اشاره به برگزاری جلسات شورا در مناطق آبادان و بازدید اعضا از این مناطق، اظهار کرد: جلساتی که منجر به نتیجه عملی نشود کارایی خاصی ندارد و امیدواریم این جلسات نتیجه خوبی برای مردم به همراه داشته باشد.

حمید حنظل عیدانی نیز در این جلسه بیان کرد: همه ما موظفیم برای کمک به حل مشکلات با شهرداری و دستگاه‌های اجرایی شهر همکاری کنیم، البته به شرطی که نتایج کار ملموس باشد.

وی با اشاره به بازار فروش خرما در آبادان، اظهار داشت: با قرار دادن فضا و مکان مناسب برای فروشنده‌های خرما می‌توان این بازار را رونق بخشید تا علاوه بر ساماندهی این بازار فضای بهتری برای مردم در این‌ باره فراهم شود.

عضو شورای اسلامی شهر آبادان گفت: معاون فرهنگی شهرداری آبادان اعلام کرده است که علی‌رغم تمایل بالا برای انجام اقدامات فرهنگی بودجه لازم در این‌ باره وجود ندارد که باید برای حل این مشکل بیشترین انرژی را برای جلب مشارکت عمومی در این حوزه قرار دهیم.

حنظل عیدانی افزود: انتظار داریم اگر تغییری در مدیریت‌ها در شهرداری انجام می‌شود به نحو احسن باشد تا شاهد رکود جدیدی نباشیم و اقدامات در جهت مثبت پیشروی داشته باشد.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار