تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲
کد خبر: ۱۱۰۱۳۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل حج و زیارت خوزستان:
صدور ویزای اربعین سال آینده باید الکترونیکی باشد
صدور ویزای دستی اصلا جوابگوی متقاضیان نیست و عراق حتما برای سال آینده به فکر صدور ویزای الکترونیک باشد
مدیرکل حج و زیارت خوزستان گفت: صدور ویزای دستی اصلا جوابگوی متقاضیان نیست و عراق حتما برای سال آینده به فکر صدور ویزای الکترونیک باشد.

ناصر حویزاوی اظهار کرد: تاکنون ۳۰۰ هزار زائر از شلمچه و ۲۰۰ هزار نفر نیز از چذابه به کشور برگشته‌اند.

وی بیان کرد: به دنبال این هستیم تا روند صدور ویزا از سمت عراق را کلا تغییر دهیم چون روند فعلی خیلی وقت گیر است و جوابگو نیست. در حقیقت حجم متقاضیان بیش از تشکیلات در دسترس است.

مدیرکل حج و زیارت خوزستان تصریح کرد: صدور ویزای دستی اصلا جوابگوی متقاضیان نیست و عراق حتما بایستی به فکر صدور ویزای الکترونیک باشد چون حتی لیست گرفتن از زائران و صدور ویزای مانیفستی هم باز مشکل ایجاد می‌کند.

حویزاوی ادامه داد: از همین الآن باید صدور ویزای الکترونیکی در دستور کار کشور عراق قرار گرفته و به صورت آزمایشی نیز تعدادی صادر کنند تا عیب و نقص‌های احتمالی نیز برطرف شود.

وی عنوان کرد: یکی دیگر از برنامه‌های در دست کار برای اعزام زائران حسینی به کربلا ساماندهی زائران در گروه‌های مثلا ۴۰ نفره و شناسنامه دار کردن سرگروه‌ها است.

مدیرکل حج و زیارت خوزستان یادآور شد: سرگروه‌ها را تحت عنوان مدیر کاروان‌های مردمی آموزش داده و به آن‌ها اعلام می‌کنیم که در اعزام زائران چه کارهایی را انجام دهند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار