تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱
کد خبر: ۱۱۰۱۳۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان:
برای پاسداری از حیثیت فوتبال خوزستان از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد
برای حفظ حیثیت فوتبال خوزستان در رقابت های لیگ برتر از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد و همچنان یک مدعی سرسخت برای تیم های بالای جدول هستیم
قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: برای حفظ حیثیت فوتبال خوزستان در رقابت های لیگ برتر از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد و همچنان یک مدعی سرسخت برای تیم های بالای جدول هستیم.

علی پور کیانی روز دوشنبه اظهار کرد: تیم استقلال خوزستان باتوجه به شرایط مطلوبی که در جدول رقابت های لیگ برتر برای خود رقم زده، از نظر روحی و روانی شرایط خوبی دارد و تمرینات بازیکنان به صورت منظم و مستمر در حال برگزاری است.

وی به برنامه های این باشگاه برای آماده نگه داشتن تیم برای حضور در هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر اشاره کرد و افزود: تیم ما پیش از آغاز هفته چهاردهم، روز دوشنبه در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم منتخب سوسنگرد می رود و هدف از برگزاری این بازی های تدارکاتی آماده نگه داشتن بازیکنان برای تقویت قوای جسمانی است.

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: باتوجه به نزدیک به پایان نیم فصل رقابت های لیگ برتر، رقابت برای صدرنشینی و دستیابی به جایگاه بالا در جدول بین تیم های مدعی بیشتر شده که باید در این هفته ها هوشمندانه تر کار کنیم.

وی بیان کرد: تیم ما از بازیکنان جوانی تشکیل شده و تعدادی نیز بازیکنان باتجربه را در اختیار داریم که می توانند در شرایط حساس برای ما موثر باشند.

پورکیانی نداشتن حاشیه، هماهنگی در تمامی سطوح و استفاده از بازیکنان جوان و جویای نام و کادر فنی مجرب را از دلایل اصلی موفقیت تیم استقلال خوزستان تا این هفته از رقابت ها دانست.

وی به تدابیر کادر فنی برای جذب بازیکن جدید در نیم فصل دوم اشاره داشت و گفت: هنوز کادر فنی در این خصوص پیشنهادی را به باشگاه ارایه نداده، اما مدیریت باشگاه از هرگونه تصمیم کادر فنی برای به خدمت گرفتن بازیکن مورد نیاز حمایت می کند.

تیم استقلال خوزستان تا هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر کشور با 26 امتیاز با تفاضل کمتر نسبت به استقلال تهران در مکان دوم جدول جای دارد. این تیم در هفته چهاردهم این رقابت ها روز دوشنبه 23 آذر میزبان تیم پدیده مشهد است. تیم استقلال خوزستان درهفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر میهمان تیم راه آهن بود که موفق شد با نتیجه یک بر صفر میزبان خود را شکست دهد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار